woensdag 23 mei 2012

Mijn nieuwe kapsel !!

Op Twitter had ik jullie al verteld dat ik vandaag naar de kapper zou gaan en daar van de week ook even een voor en een na foto van zou laten zien. Dit heb ik vandaag al gelijk even voor jullie gedaan. Mijn haar zit op de foto nog niet helemaal hoe het hoort te zitten dat komt doordat er nog totaal geen styling producten in zaten. Als ik een betere foto heb dat mijn haar wel zit zoals het hoort te zitten dan zal ik die ook nog even plaatsen, maar zo hebben jullie toch al een idee.

Ik hoop dat jullie mijn nieuwe look ook leuk vinden, want zelf vind ik hem wel heel erg leuk.
Om te beginnen eerst de foto van hoe ik er voor de kapper uit zag.

En dan nu mijn nieuwe haarlook ..............
Ik zie er niet echt op mijn best uit op de foto's. Dat krijg je na een paar slechte nachten slapen haha.

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs, 
Lies