dinsdag 12 juni 2012

Nagellak van de Hema

Vorige week was ik bij de Hema. Ik had namelijk een nieuwe mascara nodig en alleen daar heb ik nog een sensitive mascara in de kleur bruin gezien. Toen zag ik ook deze nagellak. Zelf had ik nog nooit de nagellak van de Hema geprobeerd. Ik besloot dus om 3 kleurtjes uit te zoeken en mee te nemen. Vandaag zal ik jullie vertellen wat ik van deze nagellak vind.
Helaas heeft deze nagellak geen speciale naam, maar werken ze met nummers. Ik heb de volgende nummer meegenomen : 02, 15 en 20. Nummer 02 is een zilveren glitter. Glitternagellak vind ik zelf altijd wel heel erg leuk. Het voegt toch net iets extra's toe aan je nagellak. Nummer 15 is een witte kleur. Zelf had ik nog geen witte nagellak, dus ook deze vond ik het proberen waard. De laatste nummer 20 zit ik te twijelen welke kleur het is. Het lijkt koraal, maar gaat ook heel erg de oranje kant op.
Ik begin met de witte kleur. Helaas deed deze wat ik verwachtte en dat was dat je er meer dan 1 a 2 lagen van nodig hebt. Ik heb in totaal 3 lagen op mijn nagels op de foto. Dit vind ik zelf wel heel veel om het dekkend te krijgen. Ik denk dus ook niet dat ik hem nog een keer haal. Dan kijk ik liever naar een witte nagellak die toch wat sneller dekt.
Helaas een hele slechte foto. Deze kleur was heel moeilijk op de foto te zetten. Telkens kreeg ik een hele andere kleur dan dat de kleur echt is. Dit was dan ook de foto waar je het meest de echte kleur zag. Deze kleur vind ik zelf wel leuk, maar is niet 1 van mijn favorieten. Het aanbrengen ging ook beter dan de witte kleur. Ik heb 2 lagen gebruikt om het dekkend te krijgen.
Dit is nummer 02 en dat is de zilveren glitternagellak. Dit is wel mijn favoriet van de 3 nagellakjes van de Hema. Op deze foto heb ik de kleur 20 eronder zitten. Door de glitters en mijn topcaot veranderde deze kleur naar iets minder fel en wat lichter dan zonder de glitters. Dit vond ik zelf wel heel erg leuk. Door dit effect vind het kleurtje 20 toch iets leuker geworden. Ook de 02 nagellak is goed aan te brengen en heeft hele kleine glittertjes.
Dit waren de kleurtjes van de Hema. De witte en oranje/koraal zou ik niet zo heel snel weer kopen. De zou ik zeker wel weer kopen. Nogmaals sorry voor de slechte kwaliteit van sommige foto's, want daar baal ik zelf wel heel erg van dat ik het telkens niet goed op de foto kreeg.

De nagellakjes kosten €2,25 per stuk. 

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies