woensdag 18 juli 2012

Catrice LE Coolibri nagellak

Het duurde even voordat ik deze lakjes van de Catrice Coolibri LE kon bemachtigen. De Kruidvat waar ik telkens heenging had ze nog niet ontvangen en zelfs gister lagen ze daar nog niet in de schappen. Gelukkig was ik tussendoor ook even naar een andere Kruidvat geweest bij mijn Oma in daar hadden ze het al wel in de schappen liggen. Vandaag heb ik voor jullie een swatch van deze 4 kleurtjes van de Catrice Coolibri LE.


In totaal zitten er 5 kleuren lakjes in de Catrice Coolibri. Zelf heb ik er maar 4 meegenomen, omdat het 5e kleurtje een blauwe is. Dat kleurtje vond ik wel mooi, maar op dat moment ging mijn voorkeur uit naar deze 4 lakjes. Misschien dat ik de blauwe er nog wel bij koop als ik hem nog tegenkom.

Van Links naar Rechts zijn dit :
C05 - Virgin Forest
C03 - Abloom
C02 - Twist of Lemon
C04 - Exotica
Dit is de 02 - Twist of Lemon. Normaal ben ik niet zo van de gele lakjes, want ze dekken vaak niet zo erg goed. Toch vond ik deze geel mooi genoeg om het toch een kans te geven. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, want na 3 laagjes dekt die wel helemaal volledig. De eerste foto is zonder flits en de tweede foto met flits. Op de tweede foto is hopelijk te zien dat er een hele mooie shimmers inzitten.
Hier zie je de kleur C03 - Abloom. Dit vind ik zelf een heel mooi kleurtje. Het gaat de rode kant op, maar ik kan het ook weer niet volledig rood noemen. De eerste foto heb ik genomen zonder flits en de tweede heb ik in de zon gemaakt. Op de tweede foto is misschien ook te zien waarom ik het ook weer niet helemaal rood kan noemen.
Ook dit kleurtje de C04 - Exotica was ik gelijk helemaal weg van. Het is een oranje kleurtje waar roze shimmer doorheen zit. Als het licht er op komt zie je de roze shimmer erin en dat vind ik zelf heel erg mooi. Ik heb het geprobeerd op de foto zichtbaar te krijgen, maar dat is helaas niet helemaal gelukt. Het is op de tweede misschien wel hier en daar te zien.
Dit is de kleur C05 - Virgin Forest. Zelf vind ik donkergroene kleurtjes altijd er mooi op de nagels. Op de foto valt die jammer genoeg lichter uit dan dat die werkelijk is. Op mijn pink zie je ook wat rare bobbels in de nagellak. Dit komt niet door het lakje zelf, maar mijn basecoat is niet helemaal goed meer. Op het lakje staat namelijk dat je er wel een basecoat onder moet gebruiken. 

Dit waren de 4 lakjes van Catrice LE Coolibri voor jullie heb geswatched. Zelf ben ik zeer tevreden over de kleurtje en zoals ik al zei mocht ik het 5e kleurtje nog een keer tegenkomen dan wil ik die toch ook nog wel gaan kopen.

Ik wil ook nog even mijn excuus aanbieden aan jullie. Ik probeer namelijk toch elke dag een artikel online te zetten, maar gister is me dat helaas niet gelukt. Ik heb de hele dag enorme spanningshoofdpijn gehad en dat gaat dan bij mij zover dat mijn hoofd dan ook helemaal helemaal gaat kloppen. Dan is het ook geen goed idee voor mij om teveel achter de computer te gaan zitten, want dan maak ik het alleen maar erger. Vandaag gaat het gelukkig weer beter en ik hoop dat het nu ook weer een hele tijd wegblijft zodat ik jullie weer elke dag kan voorzien van een nieuw artikel.

Veel Liefs,
Lies