zaterdag 7 juli 2012

Mijn Favoriete Parfum

Ik gebruik elke dag wel parfum en vaak zijn het dan de namaak parfums van de duurdere merken, zoals die van Jean paul gartier die jullie al eens voorbij hebben zien komen. Alleen heb ik natuurlijk ook parfum die wat duurder zijn, maar voor wat ik vind nog wel betaalbaar zijn. Deze parfums laat ik jullie vandaag zien in een My Favorite Stuff.

Mijn eerste favoriete parfum is Gabriela Sabatini. Deze gebruik ik nu al jaren en het blijft 1 van mijn favoriete parfums. 
Topnoten: Aldehyden, Fruitige Noten, Bergamot en Citroen.
Hartnoten: Kamperfoelie, Oranjebloesem, Jasmijn, Heliotroop,Lelietjes van Dalen,Roos.
Basisnoten: Sandelhout, Tonkaboon, Amber, Patchouli, Vanille en Eikenmos.

Mijn tweede favoriete geur, die ik ook al een hele tijd gebruik, is de geur van Christina Aguilera.
Topnoten: Noten van pruimen en perzik
Hartnoten: Jasmijn en lelietjes van dalen.
Basisnoten: Sandalwood en witte musk.
Prijs : 15 ml voor €17,99 30 ml voor €26,99 en 50 ml voor €36,99
Mijn laatste favoriete geuren zijn de geuren van Playboy. Mijn moeder heeft een keer alle geuren gekocht en bij haar heb ik ze dus ook geroken. Zelf vind ik ze ook heel erg lekker en gebruik ze regelmatig. Ze zijn allemaal uit de Play it .... collectie. De namen zijn Lovely, Sexy, Spicy en Rock. Mijn favoriet is de Lovely. 

Play it Lovely :
Topnoten: Braambes, Zoete peren, Citrus.
Hartnoten: Orchidee, Tuberoos.
Basisnoten: Patchoeli, tonkaboon, Amber.

Play it Sexy :
Topnoten: Roze grapefruit, Roze peper, Mandarijn.
Hartnoten: Jasmijnthee uit Nepal, Zoethout, Osmantus.
Basisnoten: Patchoeli, Sandelhout, Vanille, Tonkaboon.

Play it Spicy :
Topnoten: Roze bess, Granaatappel, Bellini-cocktail
Hartnoten: Tijgerlelie, Heliotroop, Passiebloem.
Basisnoten: Amber, Sandelhout, Vanille.

Play it Rock :
Topnoten: Bloed sinaasappel, Rode appel en Saffraan.
Hartnoten: Afrikaanse Oranjebloem, Plumeria en Passiebloem.
Basisnoten: Ebbehout, Patchouli en Tonkaboon.
Prijs : 30  ml voor €12,99 en 50 ml voor €16,99

Voor de prijzen van deze parfums heb ik de adviesprijs genomen. Zelf heb ik ze vaak toch nog iets goedkoper door ze bijvoorbeeld bij Dirx Drogist te kopen. Hier zal met de tijd nog een vervolg van komen, want ik heb nog veel meer favoriete parfums die ik graag aan jullie wil delen.

Wat is jullie favoriete parfum? en ben je bekend met de geuren die ik vandaag liet zien?

Veel Liefs,
Lies