donderdag 12 juli 2012

NYC Liquid Lipshine Lipgloss

In mijn shoplog van de Kruidvat liet ik deze 2 lipglosses van NYC al aan jullie zien. Ze komen uit de Liquid Lipshine lijn. Ik had nog nooit producten NYC gekocht, dus toen ik ze aanbieding zag moest ik er gewoon 2 meenemen om het uit te testen. Dit heb ik inmiddels gedaan en vandaag heb ik er een Review en Swatch van voor jullie.


Ik heb 2 lipglosses meegenomen en dat zijn de kleuren 579 - Fashion Ave Fuchsia en 589 Rockefeller Red. De verpakking zelf vind ik er wel leuk uitzien, maar ook weer niet heel erg bijzonder. Al vind ik het wel leuk dat de vorm ovaal is, want eigenlijk heb ik alleen maar ronde verpakkingen. Op de verpakking staat dat het non sticky is. Zelf ben ik het daar niet mee eens, want plakkerig is die wel degelijk. De gloss zelf zit een cocos geur aan. Normaal vind ik cocos wel lekker, maar als je het de hele tijd ruikt dan is het niet zo lekker meer.
Hier zie je de 2 kleuren geswatched op mijn hand. De bovenste is 579 Fashion Ave Fuchsia en de onderste 589 Rockefeller Red. Toen ik ze aan het swatchen was vond ik het al erg leuke kleurtjes.
Hierboven zie je de kleur 579 Fashion Ave Fuchsia. De eerste foto heb ik zonder flits genomen en de tweede is met flits genomen. Ik vind dit wel een heel mooi roze kleurtje en zoals jullie zien bevat het ook heel wat mooie, kleine glitters. Ik ben zeer tevreden over dit kleurtje.
Dit is de kleur 589 Rockefeller Red. Ook hier weer de eerste foto zonder flits en de tweede met flits genomen. Ik zeg eerlijk dat ik van dit kleurtje toch een iets andere kleur had verwacht toen ik hem kocht. Toch valt de kleur zelf mij niet tegen, alleen vind ik het wel erg jammer dat die er op de 2e foto niet zo mooi egaal uitziet.

Ik ben eigenlijk zeer tevreden over de lipgloss van NYC alleen de geur vind ik toch wel een minpuntje. Het aanbrengen gaat verder prima en je lippen voelen wel erg verzorgt aan door deze lipgloss. Dit vind ik dus weer een groot pluspunt. Ik denk ook wel dat ik in de toekomst meer lipglosses zal gaan aanschaffen van NYC en ja de geur die neem ik dan maar op te koop toe haha.

Normaal kosten de Lipglosses €2,99 per stuk, maar op dit moment is er een aanbieding bij de Kruidvat en dan heb je 2 lipglosses voor €3,00. Deze aanbieding is geldig t/m 22 Juli.

Veel Liefs,
Lies