zondag 7 oktober 2012

My Life in Pictures : September

De nieuwe maand is alweer een paar dagen begonnen en we zitten daarmee alweer in Oktober. Daarom is het vandaag weer tijd voor een My Life in Pictures van September. Nieuwsgierig naar mijn September maand? Kijk dan snel verder.......

Begin deze maand was ik weer eens aan het grabbelen in de afprijsbakken van de Kruidvat. Hier haalde ik ook mijn eerste Gosh producten uit.
Poffertjes met een klontje roomboter en enorm veel poedersuiker. Zo vind ik ze het lekkerste.
Ik baalde zo van mijn oude banner. Tijd dus voor een nieuwe banner die ik maakte in photoshop.
Een lekker broodje shoarma met een patat mayo/sate. Dit had ik al maanden niet meer gehad, dus toen we langs Hap Wat kwamen kon ik het niet laten om het weer eens te halen.
Zo aan het eind van de Zomer was het toch nog even snel voor een lekkere knalkleur op de nagels. Alleen jammer genoeg zien mijn nagels er qua lengte nu niet meer zo mooi uit.
Mijn 4 lieve ratjes die gelijk tot leven komen elke keer als ik mijn slaapkamer inkom. Je zou denken dat ze mij altijd zo leuk begroeten, maar nee helaas ze denken alleen dat er een kans is dat ze telkens wat te eten krijgen als ik de slaapkamer inkom. Maar ze zijn alle 4 wel heel erg lief hoor.
Mijn stash opruimen was echt wel nodig. Overal in huis vond ik van alles terug. Hier was ik al een aardig eindje op weg om alles weer netjes opgeborgen te hebben.
Sinds kort hebben wij een tuinkat. Elke dag als het mooi weer is komt hij/zij even daarvan genieten in onze tuin. Ik ben gek op katten, dus ik moest natuurlijk proberen zo dichtbij mogelijk te komen in de hoop dat ik het beestje kon aaien, maar helaas dit lukte niet.
Dit gebeurde er namelijk toen ik te dichtbij kwam en probeerde te aaien. Hij/zij besloot een ontsnappingsroute via de schutting te nemen.
2 paar schoenen gekocht waar ik heel erg blij mee ben. Al heb ik er nog even aan gedacht of ik misscien 1 paar terug kon brengen toen ik mijn loon zag, maar nee heb ze toch beide gehouden. Zo kom ik tenminste qua schoenen de Herfst en hopelijk de Winter mee door.
Op de terugweg van het schoenen kopen kwamen we langs een biologische winkel. We hadden beide wel zin gekregen in wat te eten, maar uitgebreid koken was het iets te laat voor geworden. Dan maar lekker een broodje ei. Dit was voor het eerste dat we eten hadden gekocht bij een biologische winkel.
En hoe eet je de biologische volkoren stroopwafels? Heerlijk met een bak koffie waar je hem eerst wat op warm laat worden. Deze stroopwafels waren ook zeker voor herhaling vatbaar, want wat waren ze lekker!
Wat baalde ik toen ik mijn nagellak eraf haalde en mijn nagel heel ver naar beneden was ingescheurd. Nu loop ik al een hele tijd zo rond met een pleister op mijn middelvinger als bescherming voor mijn nagel. 
Mijn eerste bakje koffie met cafeine. Ik had dat al ruim een half jaar niet meer gedronken en dat heb ik geweten ook. Ik was helemaal hyper geworden van dat ene bakje.
Wat was ik blij toen ik deze brief in ontvangst mocht nemen. Dat betekende dat mijn tandarts bezoek erop zat na 1,5 week enorm bang te zijn geweest. Er was een stukje vulling en glazuur kapot gegaan. Gelukkig heb ik nu weer een complete kies in mijn mond zitten. Mijn afspraak was begin Oktober, maar het stressen begon al in September, dus ik vind deze foto er toch nog net bijhoren haha.
Al een zeker een week zijn hier de vogels allemaal weer aan het voorbereiden op de trek. Dit vind ik zo mooi om te zien en zeker omdat het er dit jaar zoveel zijn. Als ik moet gokken zijn er toch wel zeker 100 tot 150 tegelijk die we hier in een hele zwerm in de lucht zien. Het fotograferen ervan was alleen wel erg moeilijk, maar heb toch een gedeelte redelijk goed op de foto gekregen.
En als laatste nog een hele mooi lucht die ik even op de foto moest zetten. Avondrood vind ik altijd zo mooi om te zien.

Dit was alweer de My Life in Pictures van September. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te zien.

Hoe zag voor jou de maand September eruit?

Veel Liefs,
Lies