dinsdag 30 oktober 2012

Spam je blog! #1

Vandaag geen artikel zoals jullie gewend zijn, maar een spam je blog artikel. Op dit moment bekijken jullie mijn blog, maar ik vind het natuurlijk ook erg leuk om jullie blogs te leren kennen. Dit probeer ik al wel veel te doen door via mijn comments naar jullie blog te gaan, maar ik zal er zeker wel eens 1 overgeslagen hebben en dat vind ik dan zo jammer. Ook wil ik zo anderen de kans geven om nieuwe blogs te leren kennen. Wil je graag je blog spammen? Lees dan snel verder.......

Wat moet je doen? 
Heel eenvoudig zet een linkje naar je blog in de comments en het zou ook erg leuk zijn als je een beetje verteld wie je bent en waar je blog over gaat. Ik zal zeker een kijkje nemen op elke blog die ik voorbij zie komen.

Ik kijk er heel erg uit om jullie blogs te gaan bezoeken!

Veel Liefs,
Lies

P.S. Ik weet niet of er comments naar mijn spambox zullen gaan, maar deze zal ik de hele dag in de gaten houden en ze dan gelijk toestaan om te plaatsen.