donderdag 15 november 2012

Maroussia Eau de Toilette + Budget tip

Parfum kan ik echt nooit genoeg van hebben. Als ik een mooi flesje in de winkel zie staan dan word ik er naartoe getrokken en moet ik weten hoe het ruikt. Soms heeft dat tot gevolg dat je bijna niet meer naast mij zou willen lopen als ik weer eens teveel parfum ben tegengekomen, want als ik niet iets kan vinden waar ik het op kan spuiten, dan spuit ik het gewoon allemaal op mijn arm. Helaas heb ik deze geur zelf nog niet aan mijn stash kunnen toevoegen, maar mijn moeder heeft hem wel. Vandaag heb ik daarom weer een parfum aanrader voor jullie en dit is de Maroussia Eau de Toilette. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder.......


Maroussia is een parfum die ontwikkeld is door een Russische ontwerper. Helaas is deze parfum daar niet zo heel erg populair, maar hier is het wel aangeslagen en de meeste Westerse landen zijn er gek op. Maroussia is een Oosterse, bloemige geur waar ook warme geuren aan toe zijn gevoegd zoals houtgeuren. Het is daarom denk ik wel een parfum waar je van moet houden, want hij is redelijk zoet. 

Alleen het doosje al vind ik geweldig. Ze hebben gebruik gemaakt van rode en gouden kleuren en zit vol met mooie afbeeldingen van bloemen. Ook de flacon vind ik erg mooi en luxe uitzien. Een mooie rode flacon met gouden accenten en opschrift die ik alleen al neer zou willen zetten voor de sier zo mooi vind ik hem.

Topnoten : 
Aldehyden, Bergamot, Sinaasappelbloesem en Perzik
Hartnoten : 
Heliotroop, Jasmijn, Roos, Lelietje-van-dalen, Orchidee, Iris, Tuberoos en Ylang-Ylang
Basisnoten : 
Amber, Benzoƫ, Ceder, Civet, Muskus, Sandelhout, Tonkaboon en Vanille


De geur blijft ook heel lang hangen, want als je hem 's morgens opspuit ruikt je kleding er 's avonds nog helemaal naar. Ik zou hem zelf niet zo heel snel overdag dragen, maar zou hem meer als een avondgeur gebruiken. 

Zoals de titel zegt heb ik ook weer een leuke budget tip, want mijn moeder heeft deze Maroussia Eau de Toilette bij de Action gekocht. Deze is daar momenteel te koop voor €9,95 en dan heb je een flacon van 100 ml!

De normale prijzen zal ik hier ook even vermelden en hiervan ga ik uit van de prijzen bij de Kruidvat :

15 ml - €6,60
30 ml - €12,19
50 ml - €25,41

Hoe lijkt jou deze parfum? Of heb je hem misschien al eens geroken?

Veel Liefs,
Lies