donderdag 8 november 2012

Shoplog : Kruidvat

In de afgelopen 3 weken ben ik een paar keer bij de Kruidvat geweest en heb daar een aantal dingetjes geshopt. Het zijn vooral producten uit de Limited Editions, maar ook een aantal andere producten. Omdat het allemaal apart net weer te weinig was om er een shoplog van te maken heb ik er een verzamel shoplog van gemaakt voor jullie. Benieuwd? Lees dan snel verder.......

Als eerste moest natuurlijk de afprijsbak eraan geloven. Als ik bij de Kruidvat ben kan ik het gewoon nooit laten om daar even in te kijken of er leuke producten inzitten voor een lager prijsje.
Uit de grabbelbak haalde ik nog een aantal producten van de Essence LE Class of 2013 die ik nog niet had. Het zijn de 2 lakjes en de blush. Ze zien er alleen nu zo lelijk uit door de stickers die erop zaten dat vind ik wel jammer. Deze lagen in de afprijsbak voor €1,00 per stuk.

Dit tasje vond ik al zo leuk toen het in de display lag, maarja €2,99 vond ik persoonlijk net iets te prijzig. Toen ik hem nu voor €1,00 in afprijsbak zag liggen moest die gewoon mee.

Ik hoor jullie denken alweer 2 Catrice LE Cucuba Loose eyeshadows? Ja inderdaad dit zijn er weer 2, maar wat ik hiermee ga doen komen jullie over een tijd wel achter haha.Daarnaast kocht ik nog een Essence Blush. Deze komt niet uit de afprijsbak, maar gewoon uit het vaste assortiment en ik dacht dat die ronde de €2,49 was.

Toen ik deze Gosh Intense Lip Colours bij mijn moeder zag vond ik ze zo mooi. Ik was blij dat er nog een aantal in de afprijsbak lagen en heb ze meegenomen. Deze waren €2,50 per stuk.
Toen ik deze Mascara bij Kelly van belessa.nl zag vond ik hem zo mooi dat ik hem zelf ook gekocht heb. Deze Mascara koste €1,99.
Na een keer voor niks te zijn geweest lagen ze er de tweede keer gelukkig wel. De nieuwe lakjes uit de Essence LE Twilight Breaking Dawn part 2. Ik moet eerlijk bekennen dat het gouden lakje niet van mij is, maar van mijn moeder. Deze kosten €1,99 per stuk.

Ook nam ik uit deze LE de Blush en Shimmer Powder mee. De Blush was €2,89 en de Shimmer Powder €2,99.

Veel producten zijn helaas al niet meer te koop of je moet nog net geluk hebben dat ze in afprijsbak liggen, maar mochten er producten tussen zitten waar jullie heel benieuwd naar zijn, laat het dan achter in de comments.

Veel Liefs,
Lies