donderdag 13 december 2012

Even een kort berichtje

Even een kort berichtje van mijn kant. Vandaag zal er helaas even geen normaal artikel komen, want de schrik zit er even behoorlijk in. We hebben namelijk tijdens het werk een aanrijding gehad. Geen zorgen, want het is gelukkig alleen blikschade geweest. Je schrikt alleen toch wel even behoorlijk als het gebeurt en ben de hele middag/avond al een beetje van mijn stuk. We waren op weg naar de school en net ervoor op de parkeerplaats wou een vrouw voorrang verlenen aan een andere chauffeur. Ze reed hierbij achteruit maar wij stonden er al achter en konden ook geen kant meer op. Achter ons stond namelijk ook al een auto. Op de claxon drukken, met de lichten knipperen enz. werd ook niet gezien. Hierdoor reed ze de zijkant van de bus in en nu zit er een behoorlijke deuk in de zijdeur en staat die ook krom. Dit zal morgen weer een ritje worden alleen dit keer gelukkig niet naar Veenendaal, maar naar Arnhem. Dan zal de bus omgeruild worden en wordt die van ons gerepareerd. Vandaag duik ik daarom lekker vroeg mijn bed in voor de toch wel drukke dag die er morgen weer gaat komen. Morgen hoop ik jullie wel weer van een normaal artikel te kunnen voorzien!

Veel Liefs,
Lies
bron foto