zondag 27 januari 2013

Shoplog : Zeeman sale en non-sale kleding

De sale periode was er weer en zo kan je toch weer mooie kleding inslaan voor een leuk prijsje. Ook de Zeeman heeft rond deze tijd een sale en krijg je 50% korting op veel kleding. Als je dan nog even wacht gaat daar zelfs nog weer 30% korting vanaf. Ik besloot daarom eens rond te kijken of er misschien nog iets leuks tussenzat. Benieuwd naar de kleding die ik kocht? Kijk dan snel verder.......


De foto's zijn helaas van hele slechte kwaliteit. Het licht wou continu niet meewerken en dat maakte het toch wel onmogelijk om echt mooie foto's te krijgen. Sorry daarvoor en hoop dat jullie toch een idee hebben van wat ik gekocht heb.


Ik kocht 2 dezelfde vestjes al hebben ze wel een andere kleur. De eerste is donkergrijs en de 2e zwart. Deze kan je dichtdoen met een sjerp die eraan zit alleen zelf vind ik het dan wat minder mooi. Ik laat ze daarom open en maak de sjerp achteraan tot een strik. Ook zit er bij beide vestjes een kanten randje omheen.

Prijs : Deze hadden alleen nog de 50% korting waardoor ze €7,00 per stuk werden.

Ook kocht ik dit vest die aan de achteraf aan de onderkant nog net iets te strak zit. Voor mij geen weggegooid geld, want als ik een paar kilo's afgevallen ben zal die perfect zitten. 

Prijs : Deze was 50% + 30% korting en daarmee werd hij €4,90


Nog een vest en deze is beige en aan beide kanten zijn daar kabels in gebreid wat ik erg mooi vind. Ook deze heeft weer een sjerp die je zowel kan gebruiken om hem dicht te dragen of om hem op de rug in een strik te maken.

Prijs : Dit vest had 50% korting en werd daarmee €7,00


Dit zijn 2 dezelfde truien, maar ook weer in verschillende kleuren. De eerste heeft een legergroene kleur en de tweede is donkerblauw. Ze zijn echt heel erg warm en ze lijken wat slobberig, maar dat zijn ze absoluut niet. Ook hebben ze beide 3 sierknopen op de schouders.

Prijs : Deze truien waren 50% + 30% korting en hiermee werden ze €4,90 per stuk.

T-shirt met lange mouwen kan ik nooit genoeg hebben. Ik kocht een legergroene en een grijze die toch wel van redelijk dikke stof zijn gemaakt.

Prijs : Deze waren 50% + 30% korting en daarmee werden ze €1,75 per stuk.


Dit vestje vond ik zo leuk, maar was helaas niet in de sale. Het is een grijs vestje met een patroontje erop die je helaas niet ziet op de foto.

Prijs : €7,99


Ook dit t-shirt vond ik erg mooi met de foto's en testen erop. Ik heb sowieso altijd een zwak voor t-shirts met teksten haha.

Prijs : €4,99


En als laatste kocht ik nog 2 joggingbroeken. Bij de vrouwenafdeling kon ik daarvoor niet slagen en besloot eens bij de mannenafdeling te kijken. Hier vond ik precies waar ik naar op zoek was. Op de foto staat er maar 1, want de andere had ik vandaag al aan op een lekkere, luie Zondag.

Prijs : €6,99 per stuk

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik bij Zeeman heb gekocht. Eerder kocht ik er eigenlijk nooit kleding, want het was toch altijd een beetje ouderwets. Tegenwoordig verkopen ze er hele leuke kleding en komt bijna al mijn kleding daar vandaan. 

Kopen jullie wel eens kleding bij de Zeeman?

Veel Liefs,
Lies