zondag 9 juni 2013

My Week In Pictures - Week 23

De weken lijken momenteel voorbij te vliegen en vandaag is het alweer tijd voor my week in pictures van week 23. Een week waarin we toch wel heel erg lekker weer gehad hebben en ik genoten heb van ijsjes. Kijken jullie mee naar mijn week 23? Lees dan snel verder.......

Hier heb ik af en toe zo'n zin in en neem ik dan in plaats van brood. Een lekker bord met pap.

De nieuwe Catrice nagellakken had ik er nog geen 1 van gekocht. Toen ik de aanbieding op mijn voordeelkaart kreeg met 2 potjes voor de prijs van 1 heb ik daar gelijk gebruik van gemaakt.

Heerlijk van de zon aan het genieten. Het enige nadeel is alleen dat je niet met een normaal hoofd op de foto komt te staan als je tegen de zon inkijkt haha.


Bij de Action kwam ik dit leuke flesje Limofant tegen. Ik moest hem gewoon meenemen om te proberen. Hij was wel lekker, maar ook heel zoet.

Onze schutting staat er! Dit is ook gelijk de reden dat er gisteren geen artikel online is gekomen. We zijn de hele dag druk geweest met de schutting en de tuin, dat wij 's avonds helemaal gebroken waren. 

Ijsjes! Nu het warmere weer toch eindelijk een beetje komt was het voor mij weer tijd om de vriezer te vullen met ijs.

Met het warmere weer word ik toch altijd een beetje sloom. Een boek of tijdschrift lezen vind ik dan heerlijk.

En als laatste is mijn Oma naar Lourdes op vakantie geweest en ze had een paar dingetjes voor mij meegenomen. Ik vond dat echt zo lief! Ook al had ik gezegd dat ze dat echt niet hoefde te doen en ze leuke dingetjes voor zichzelf moest kopen haha.

Dit was mijn week 23 in foto's en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Op welke manier heb jij deze week lekker genoten van het zonnetje?

Veel Liefs,
Lies