vrijdag 26 juli 2013

3 Nieuwe Catrice nagellakken #3

Vandaag heb ik deel drie voor jullie van de nieuwe Catrice nagellakken. Al is dat bij één van de nagellakken helaas niet helemaal meer van toepassing omdat deze eruit zal gaan volgende maand. Toch wou ik ook deze nog even aan jullie laten zien. Kijken jullie mee? Lees dan snel verder.......

Van links naar rechts zijn dit de kleuren :

03 Papa Don't Peach
28 You Better Think Pink
37 The Effect Maker

Bij de foto's heb ik telkens de eerste in zonlicht genomen en de tweede in normaal daglicht.

03 Papa Don't Peach
Zoals de naam al zegt is 03 Papa Don't Peach een mooie peachy kleurtje. Al lijkt die op de eerste foto wat meer naar oranje te nijgen als je hem in de zon ziet. Deze kleur dekte prima na twee lagen. Helaas zal deze kleur in Augustus het assortiment gaan verlaten.


28 You Better Think Pink
28 You Better Think Pink is een roze neon kleur die ook weer prima dekte na twee lagen. Helaas was bij deze kleur de dop heel erg zwak en is die ook afgebroken toen ik hem dichtdraaide. Toch ga ik hem wel weer kopen, want de kleur is erg mooi.


37 The Effect Maker
En als laatste de kleur 37 The Effect Maker. Het is een duocrome nagellak die zowel zalmroze is als paars. Het ligt er maar net aan hoe het licht erop schijnt met welke kleur je zal zien. Ik vind hem zelf in ieder geval erg mooi. Deze kleur dekt prima na drie lagen.

Dit waren alweer de laatste drie kleuren die ik gekocht heb van de Catrice nagellakken. Heb je de vorige 2 delen gemist? Dan zal ik hieronder de linken plaatsen naar deze artikels. 


Welke van de drie kleuren die ik vandaag geswatched heb vind jij de mooiste?

Veel Liefs,
Lies