zondag 21 juli 2013

My week in pictures - Week 29

Vandaag is het zondag en daarom is het weer tijd voor een my week in pictures van alweer week 29. De week waarin het weer eindelijk wat warmer werd en ook voor mij de vakantie aanbrak. Ook lag er opeens iets geks in onze tuin waarvan zowel mijn moeder als ikzelf niet wisten wat het was. Kijken jullie mee naar mijn week 29 in foto´s? Kijk dan snel verder.......

Ik vond deze week een nagellakcombinatie die ik wel erg leuk vond. Het zijn twee nagellakken uit de Essence Ticket to paradise TE en ik denk dat ik deze wel vaker samen ga combineren. Ze hebben de namen Dive With Me To The Island en 02 Tropical Heat.


Dit was op de terugweg van onze route tijdens het werk en ik kan altijd zo genieten van alle natuur die je dan ziet. 


 Ik had van de week even snel een kleurtje op mijn nagels gedaan, omdat ik het toch altijd best naar vind om met "naakte" nagels rond te lopen. Toen ik weer thuis was wou ik eigenlijk een ander kleurtje opdoen, maar omdat ik dat toch een beetje zonde vond na een paar uurtjes dragen besloot ik er een simpele nail-art van te maken voor mijn vorige artikel.


Met het warmere weer ga ik ook automatisch meer fruit eten en vooral fruit waar heel veel sap inzit. Ik had wat fruit gekocht bij de Turkse winkel en deze sinaasappel was echt zo lekker!


Dit waren de rare objecten die wij ineens in onze achtertuin aantroffen. Na wat langer kijken en ook rondkijken kwamen er ineens achter wat het was toen we de schuur van de buren zagen. Dit was dus voor het dak van de schuur. Ze hadden dit alleen 27 Juni al vervangen en we hadden geen bericht gehad dat ze nog eens terug zouden komen dat er nog meer aan gedaan moest worden. 


Dit is hoe het dak er nu uitziet. Mijn moeder en ik vinden het echt niet mooi en dat stuk aan de zijkant is zelfs helemaal scheef geplaatst. Het klinkt misschien gek, maar het doet ons denken aan van die daken die je wel eens ziet in films en series over de toekomst met al die bolle vormen haha. Het dak die er op 27 Juni opkwam vonden wij toch wel een stukje mooier. Mocht je je afvragen hoe die er dan uitziet kan je dat zien op de foto hieronder.


Dit was het dak ervoor met gewoon simpel golfplaten net zoals het dak die we ervoor erop hadden. Alleen helaas zullen we toch moeten wennen aan ons toekomst dak haha.


Ik moet nog steeds erg wennen aan het mezelf zien met mascara op. Ook al is het misschien niet zo duidelijk te zien op deze foto voor jullie, maar ikzelf zie wel enorm verschil haha.


Deze week besloten mijn moeder en ik eens te gaan kijken op de begraafplaats of de graven van haar opa en oma er nog waren. Er was haar namelijk verteld dat het koopgraven waren, dus ze zouden er nog steeds moeten zijn. Gelukkig was dat ook zo en heb ik het ook voor het eerst echt gezien. De andere keren was ik namelijk nog te jong om het mij te herinneren. Ik heb daar wat foto's gemaakt van de graven en ook zag ik hele mooie bloemetjes die ook gewoon even op de foto moesten.


En als laatste een note aan mezelf. Koop nooit meer sokken met een patroontje erin die zich in je voeten gaan drukken, want dat is enorm pijnlijk als je de sokken uittrekt. Dit was al een half uur nadat ik ze uitgetrokken had en het ruitjespatroon was nog zichtbaar haha.


Dit was alweer mijn week 29 in foto's en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Het viel mij ook op dat ik normaal heel veel food foto's heb, maar deze week was het alleen de sinaasappel. 

Hebben jullie lekker genoten van het mooie weer de afgelopen week?

Veel Liefs,
Lies