donderdag 11 juli 2013

Tag : Dit of Dat

Vandaag is het weer tijd voor een tag. Deze keer heb ik gekozen voor de dit of dat tag waarbij ik telkens twee keuzes heb waar ik er één van uit zal moeten kiezen. Dit was best wel moeilijk en het is daarom niet bij elke vraag gelukt, maar gelukkig bij de meeste wel. Lees snel verder.......

Make-Up
Blush of Bronzer
Lipgloss of Lipstick
Eyeliner of Mascara
Foundation of Concealer
Neutraal of Kleur
Oogschaduw in vaste vorm of Losse poeder oogschaduw
Kwasten of Sponsjes

Nagels
OPI of China Glaze Ik heb beide merken nog nooit gebruikt.
Lang or Kort / Ik denk dat ik er net tussenin zit qua nagellengte met wat ik mooi vind.
Acryl of Natuurlijk
Felgekleurd of Donker
Met nailart of Zonder nailart 

Lichaam
Parfum of Body Spray
Lotion or body butter
Douchegel of Zeep
Lush of Andere merken / Ik heb nog nooit Lush producten gebruikt.

Kleding
Spijkerbroek of Joggingbroek
Lange mouwen of Korte mouwen
Jurken of Rokken
Streepjes of Ruitjes
Teenslippers of Sandalen
Sjaals of Hoedjes
Oorknopjes of Oorhangers
Kettingen of Armbanden
Hakken of Platte schoenen
Cowboy laarzen of Paardrijlaarzen 
Jasje of Vest

Haar
Krullend of Stijl
Knot of Paardenstaart
Schuifspeldjes of Clipjes
Haarlak of Gel
Lang of Kort
Licht of Donker
Lok of Pony
Los of Vast

Dit was alweer de Dit of Dat tag en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Zit er ook een keuze van mij bij waarbij jij toch echt voor de andere optie gegaan was?

Veel Liefs,
Lies

bron foto's