vrijdag 16 augustus 2013

Blogger Design Contest by Marks & Spencer en SWYF

Voor iedereen die gek is op Marks & Spencer is er goed nieuws, want sinds kort is er ook in Nederland een filiaal te vinden en wel in Amsterdam. Samen met SWYF organiseert Marks & Spencer om die reden een speciale Blogger Design Contest. De bedoeling van deze blogger design contest is dat je een lookbook samenstelt op SWYF met als thema London Style. Kijken jullie mee naar mijn Lookbook? Lees dan snel meer.......


Op de afbeelding hierboven zie je mijn lookbook. Zelf hou ik enorm van een stoere, maar toch ook een stijlvolle en ietwat lieve look. Dit heb ik terug laten komen in mijn Londen lookbook. De Biker Jacket, schoenen en ook de tas zorgen voor het stoere gedeelte net zoals het shirtje met dierenprint. Daarnaast wou ik er toch ook wat kleur in terug laten komen en daarom heb ik gekozen voor een rode Jegging. Ook in de sieraden komt deze rode kleur terug en zij zorgen ook dat de look toch ook lichtelijk nog wat liefs heeft. Om het helemaal af te maken heb ik er nog een mooie witte sjaal aan toegevoegd.

Wil je mijn lookbook wat beter bekijken en ook zien welke items ik precies heb uitgekozen? Dan kan dat op de volgende link : http://www.swyf.nl/lookbook/19357

Wat vinden jullie van mijn London Look?

Veel Liefs,
Lies