woensdag 4 september 2013

Miss Sporty Metal Flip nagellakken

Miss Sporty nagellak koop ik eigenlijk niet zo heel erg vaak, maar toen ik deze Metal Flip nagellakken een tijdje geleden zag maakte mij dat wel heel nieuwsgierig. Zo op het eerste oog zagen ze er namelijk erg mooi uit en ik hou van Duo Chrome nagellakken. Toen ik ook nog eens zag dat ze op dat moment in de aanbieding waren, was de keuze snel gemaakt. Ik nam alle vier de kleuren mee en vandaag vertel ik wat ik van deze nagellakken vind. Lees snel verder.......

Helaas hebben deze nagellakken geen naam, maar alleen een nummer. Van links naar rechts op de foto zijn het de nummers : 010, 020, 030 en 040. 


010
De eerste kleur 010 heeft een combinatie van een bruin achtige kleur met legergroen. Zelf vind ik dit een erg mooie combinatie. Op de foto heb ik twee lagen aangebracht.


020
De kleur 020 is een lila/paars lakje met daar doorheen een parelmoerglans. Deze kleur dekt helaas niet zo heel erg goed en heb daarom ook 3 lagen aangebracht op de foto. De volgende keer zal ik hem daarom ook over een ander kleurtje heen aanbrengen.


030
Dan het derde lakje nummer 030. Dit is een mooie blauwe kleur met paars erdoorheen. Ook deze dekt helaas niet geweldig, want na drie lagen zie ik nog mijn nageltips er iets doorheen. Ook hier zal ik daarom toch een ander kleurtje onder aanbrengen.


040
En dan de laatste en gelijk ook de donkerste kleur nummer 040. Het is een bruine kleur met een paarse en gouden gloed erdoorheen. Deze dekte ook al na twee lagen prima.

De droogtijd van deze lakjes vind ik erg goed, want ze drogen erg snel. Ook het kwastje is heel fijn en brengt de nagellak makkelijk aan. Het enige kleine minpuntje is dat bij twee van de vier kleuren de dekking niet zo goed is, maar de kleuren blijf ik wel erg mooi vinden en met een andere kleur eronder is dit ook al snel geen probleem meer.

Deze nagellakken zijn te koop voor €2,49 per stuk. Ze zijn onder andere te koop bij de Etos, Dirx Drogist en Bol.com.

Wat vinden jullie van deze Metal Flip nagellakken van Miss Sporty? En heb jij er misschien ook al één in je bezit?

Veel Liefs,
Lies