donderdag 17 oktober 2013

Essence nail art special effect toppers

Glitter nagellak kan ik nooit genoeg van krijgen en ook al is het verwijderen ervan vaak geen pretje, dan nog laat ik ze om die reden niet in de winkel liggen. Het geeft toch net wat extra's aan je nagels. Zo heeft Essence ook een aantal erg mooie glitter lakjes zitten in de Nail Art collectie. Het zijn de Special Effect Toppers en vandaag laat ik er hier drie van zien.



De kleuren die ik vandaag laat zien zijn van links naar rechts :

15 Glitter On Me
16 Cool Breeze
17 Only Purple Matters

De laatste 17 Only Purple Matters is afgelopen september nieuw in het assortiment gekomen.


15 Glitter On Me
Glitter on me is een nagellak die echt boordevol glitters zit. Zowel hele kleine glitters als flitters zitten erin. De kleine glitters zijn allemaal zilverkleurig en de flitters zijn in allerlei kleuren. Hoe vol deze nagellak zit is denk ik wel voor te stellen als ik zeg dat ik hier maar één enkele laag heb aangebracht.


16 Cool Breeze
Cool Breeze is een glitter nagellak met grote en kleine zeshoekige glitters en daartussen zitten weer hele kleine glitters. Wat ik wel erg leuk vind aan deze nagellak is dat de glitters telkens een andere kleur lijken te hebben. Zo zie je op de foto hierboven een blauw/groene kleur, maar de foto hieronder laat iets heel anders zien. 

Op deze foto hebben ze ineens een hele andere kleur. Waarschijnlijk ligt dit aan de basiskleur die je gebruikt dat de kleur van de glitters telkens anders zal uitpakken. Op beide foto's heb ik maar één laag aangebracht, maar ik denk dat ik zelf de volgende keer toch wel voor een tweede laag ga.


17 Only Purple Matters
En als laatste de nieuwste in het assortiment van Essence Only Purple Matters. Deze bevat hele kleine paarse glitters met daar tussendoor wat grotere roze glitters. Ook deze zit net als de eerste boordevol glitters, want ook hier heb ik maar één laag aangebracht.

Zelf ben ik zeer tevreden over alle drie glitter lakjes, maar als ik moet kiezen wel ik het meest bijzonder vind ga ik voor Cool Breeze. Voor de rest lakken ze allemaal prima en ook de droogtijd is niet lang. Het er weer afhalen is alleen wel zoals bij elke glitter nagellak wel een heel karwei, maar dat heb ik er altijd wel voor over.

De prijs van deze Essence special effect toppers is €1,89 per stuk.

Hou jij ook van glitter nagellak of vind je het toch stiekem helemaal niks?

Veel Liefs,
Lies