vrijdag 4 oktober 2013

Tag : 50 random questions

Met het rondkijken op internet kwam ik weer eens een tag tegen die mij wel heel erg leuk leek om in te vullen. Het is de 50 random questions tag. Zoals de naam al zegt zijn het gewoon random vragen, dus die niet heel erg serieus zijn, maar wel vragen wat misschien toch wel leuk is om de antwoorden van te weten. Lees snel verder.......

1. Pak het boek dat het dichtste bij ligt, ga naar pagina 18 en vind zin 4.
Het boek wat het dichtste bij me ligt in De Ijzerkoning die ik net uitgelezen heb. Op pagina 18 is de vierde zin : Ik leunde tegen de boom en huiverde.

2. Strek je linkerarm zo ver mogelijk uit als je kunt. Wat kan je aanraken?
Als ik mijn linkerarm vooruit uitstrek, dan kan ik het scherm van mijn laptop aanraken. Ik denk dat dat nogal logisch is als ik een artikel aan het schrijven ben haha.

3. Wat was je aan het doen voordat je aan deze vragenlijst begon?
Toen zat ik op Facebook om even het spelletje Monster World te spelen. Dat is een spelletje wat ik nu al ruim een jaar speel en blijf het leuk vinden.

4. Wat is het laatste wat je keek op tv?
Ik heb eigenlijk continu de tv aanstaan zodat het niet stil is, maar het laatste wat ik echt gekeken heb vanavond waren de programma's Geer en Goor: effe geen cent te makken en SynDroom. 

5. Zonder te kijken, raad hoe laat het is
Ik heb nog niet zo heel erg lang geleden nog op de klok gekeken, dus ik gok dat het nu zo'n 23:15 is.

6. Kijk nu naar de klok, hoe laat is het echt?
Ik zat er niet zo heel erg ver vanaf, want het is op dit moment 23:24.

7. Wat hoor je op dit moment?
Ik hoor op dit moment alleen de tv

8. Wanneer was je voor het laatst buiten? Wat was je aan het doen?
Dat was vanavond en toen was ik mijn hond Balou aan het uitlaten.


9. Heb je gedroomd vannacht?
Nee ik heb niet gedroomd of tenminste ik zal wel gedroomd hebben, maar heb het niet onthouden.

10. Onthoud je je dromen?
Ik onthou ze soms wel, maar vaak zou ik dat liever niet doen. De dromen die ik altijd onthou zijn namelijk de minder prettige dromen.

11. Wanneer heb je voor het laatst gelachen?
Lachen doe ik heel erg veel en ik heb vandaag ook wel meerdere keren gelachen.

12. Kan je je herinneren waarom?
Ik heb het niet alle keren onthouden waarom ik lachte, maar waar ik sowieso om gelachen heb vandaag is dat één van mijn kleine hamsters nogal chagrijnig is. Als een ander kleintje hem/haar per ongeluk aanraakt gaat die al op de rug liggen en krijsen. Dat is zo'n komisch gezicht.

13. Wat is er op de muren in de kamer waar je op dit moment bent?
Ik zit op dit moment in de woonkamer en wij hebben hier op drie muren beige behang en op de vierde zit een barok behang in de kleuren beige, donkerbruin en goud.

14. Heb je net nog iets raars gezien?
Nee ik heb niet echt wat raars gezien.

15. Wat denk je over deze vragenlijst?
Ik vind het invullen van de vragenlijst wel heel erg leuk, maar er zitten best wel wat gekke vragen tussen waarvan ik me afvraag of jullie er wel iets aan hebben om daar de antwoorden van te weten haha.

16. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
The mortal instruments : City of bones. Ik heb hem in de bios gezien met de vrijkaartjes die ik had gewonnen en vond het een geweldige film.


17. Als je overal in de wereld zou kunnen wonen, waar zou je dan wonen?
Hmm dat is een moeilijke. Ik denk dat ik niet echt een bepaalde plek heb waar ik zou willen wonen. Ik zou juist liever heel veel van de wereld willen zien en dus telkens op een ander plekje willen wonen om uiteindelijk wel weer gewoon thuis te komen. 

18. Als je opeens een multimiljonair zou worden, wat zou je dan kopen?
Ik zou sowieso twee huizen kopen waarvan er één voor mij is en één voor mijn moeder. Ik zou ook het hele interieur nieuw kopen en alles mooi inrichten. Mijn rijbewijs zou ik dan ook zeker gaan halen en daar hoort natuurlijk een auto bij. Voor de rest zou ik gewoon lekker een dagje gaan shoppen en alles wat ik mooi en leuk vind meenemen en daarbij zou ik ook een aantal andere familieleden die dicht bij mij staan meenemen om hen ook even lekker in de watten te leggen.

19. Vertel wat over jezelf wat de meeste mensen niet weten.
Dat ik echt absoluut niet in attracties durf te gaan die te snel gaan. Ik ga daarom ook bijna nooit naar een pretpark, omdat het dan zonde is van het geld als ik bijna nergens in durf.

20. Als je één ding in de wereld kon veranderen, wat zou dat dan zijn?
Ik zou dan toch voor minder armoede gaan in de wereld, want er zijn zoveel mensen die van heel weinig geld rond moeten komen en zelfs in Nederland hebben we deze mensen. Ik weet zelf ook helaas hoe het is om met 30 a 40 euro rond te moeten komen per week met twee personen en dat brengt gewoon zoveel stress met zich mee. Dat is daarom ook zeker wel iets wat ik dan zou veranderen.

21. Vind je het leuk om te dansen?
Ik vind het echt heerlijk om  te dansen! Ik kan het alleen niet zo goed haha.

22. Zou je ooit in het buitenland willen wonen?
Wel voor een tijdje, maar ik denk niet voorgoed.

23. Maakt jouw naam interessante anagrammen?
Volgens mij is er niet echt een leuke of interessante anagram van mijn naam te maken.

24. Wie heeft jou het laatste gebeld op je mobiel?
Mijn moeder om mij wakker te bellen.

25. Wat heb je als laatst gedownload op je computer?
De nieuwste versie van mijn firewall.

26. Laatste keer dat je in een zwembad zwom?
Dat is al heel wat jaren geleden.


27. Genre muziek dat je het leukste vindt?
Ik heb niet echt een genre wat ik het leukste vind. Ik luister gewoon van alles door elkaar.

28. Genre muziek dat je het minst leuk vindt?
Ik weet niet precies hoe dat genre heet, maar daar waarbij ze gaan growlen dat vind ik echt verschrikkelijk.

29. Luister je naar muziek op dit moment?
Nee op dit moment luister ik geen muziek.

30. Welke kleur is de vloer van je slaapkamer?
Ik heb op de vloer vinyl liggen met een soort van laminaat patroon. Het heeft een licht houten kleur.

31. Als je iets kon veranderen aan jouw huis, zonder na te denken over de kosten ervan, wat zou dat zijn?
Ik zou dan de tuin helemaal opnieuw laten inrichten. We wonen hier al heel wat jaren, maar van de vorige bewoners zitten er nog zoveel planten en alles in die er gewoon niet uit te krijgen zijn. Elke keer als we ermee aan de gang gaan, dan staat het binnen no-time weer vol en kan Tarzan weer de dag van zijn leven hebben.

32. Wat is het laatste dat je kocht?
Dat waren een aantal boodschappen, dus niet zo heel veel bijzonders.

33. Heb je ooit gereden op een motor/scooter?
Ik heb ooit eens tien meter op een scooter gereden. Op dat moment kon een schildpad mij nog inhalen en zelfs toen vond ik het nog doodeng.

34. Zou je ooit bungeejumpen of skydiven?
Nee dat zou ik niet doen. Het lijkt mij wel heel erg gaaf om het eens te doen, maar ik weet van mezelf dat ik het niet zou durven.

35. Heb je een tuin?
Jep, maar dat was denk ik al duidelijk met mijn antwoord vraag 31.

36. Weet je alle woorden van het volkslied?
Als ik het eerste couplet moet zingen wel, maar de rest zou ik echt niet weten.

37. Wat is het eerste waar je aan dacht toen je vanmorgen wakker werd?
Dat ik ervan baalde dat ik er best wel laat uit was, want had zoveel dingen willen doen.

38. Als je mocht lunchen met een bekend persoon, wie zou dat dan zijn?
Van de bekende Nederlanders zou ik voor Chantal Janzen gaan, want dat lijkt me zo'n leuke en gezellige vrouw. Van de bekende mensen buiten Nederland zou ik gaan voor de mannen van Boyzone. Ik ben al jaren fan van ze en dat lijkt me dan wel heel erg leuk om samen met ze te eten en gezellig te kletsen.


39. Van wie heb je als laatst een berichtje ontvangen?
Ik neem aan dat het hier over smsjes gaat en de laatste die ik ontvangen heb is van T-Mobile geweest haha.

40. Welke winkel zou je kiezen om het maximale uit je creditcard te halen?
Ik zou dan toch naar een elektronica winkel gaan en dan een nieuwe camera, laptop/computer te kopen en zo heb ik nog wel veel meer dingen die ik daar mee zou nemen.

41. Welke tijd is bedtijd?
Op dit moment ga ik telkens veel te laat naar bed doordat ik nu bij huis zit. Ik raak namelijk heel snel mijn slaapritme kwijt.

42. Heb je ooit meegedaan aan een missverkiezing?
Haha nee daar heb ik nog nooit aan meegedaan.

43. Hoeveel tattoos heb je?
Ik heb geen tattoos, maar ik heb wel een neuspiercing. 

44. Als je er geen hebt, heb je ooit gedacht om er een te nemen?
Ik heb er zeker wel aan gedacht en dan een hele kleine waar een grote betekenis aan zou zitten. Ik heb het alleen nooit 100% zeker geweten, dus dan doe ik het niet. 

45. Wat heb je gedaan op je laatste verjaardag?
Ik heb heb het gewoon gezellig thuis gevierd met wat vrienden en familie.

46. Ben je donor?
Nee ik ben geen donor.

47. Wie was de laatste persoon waarmee je hebt gegeten?
Dat was vanavond met moeder samen. We hebben heerlijk roti gegeten.

48. Is het glas halfleeg of halfvol?
Halfvol want ik probeer altijd alles toch positief te zien.

49. Wat is de meest verre plek waar je ooit bent geweest?
Dat is in Duitsland geweest, maar daar heb ik weinig gezien. Het was namelijk alleen maar met iemand meerijden op de vrachtwagen.

50. Wanneer at je voor het laatst tomaat?
Dat is heel erg lang geleden, want ik vind tomaat niet zo heel erg lekker. 

Zo dit was een hele lange vragenlijst en als je hier bent aangekomen dan neem ik ook mijn petje voor je af dat je alles gelezen hebt haha. Ik vond het in ieder geval erg leuk om hem in te vullen en ik hoop dat jullie het toch ook wel leuk vonden om mijn antwoorden te lezen.

Welke tag zouden jullie graag nog van mij willen zien? Laat het mij weten in de comments en dan zal ik die binnenkort gaan doen.

Veel Liefs,
Lies

bron foto's : 3, 4, 5