zondag 3 november 2013

My week in pictures - Week 44

Vandaag is het weer zondag en dat betekent dat ik jullie weer een kijkje in mijn leven ga geven. Dit keer is het alweer van week 44. De week waarin we toch wel te maken kregen met een behoorlijke storm. Al viel die gelukkig hier nog mee als ik de beelden op tv zag van de rest van Nederland. Ik ben in ieder geval lekker binnen gebleven die dagen, maar toch heb ik wel weer een paar foto's voor jullie gemaakt. Kijk snel verder voor mijn week 44.

Om maar gelijk met de storm te beginnen, omdat ik het daar al over had in de intro. Dit arme boompje bij ons in de buurt was wel de pineut. Op dit moment staat die er nog steeds zo zielig bij. Er zijn al wel mensen van de groenvoorziening geweest, maar ze hebben de boom gewoon zo laten staan.


Bij de Lidl kwam ik een krop sla tegen voor 29 cent en aangezien wij de rest nog in huis hadden om sla te maken besloot ik hem mee te nemen. Ik vind dat echt zo lekker!


Auw! Ik heb weer eens een typische Lies actie gehad deze week. Toen mijn moeder en ik terug kwamen van het boodschappen doen besloot ik de achterdeur al dicht te doen voordat mijn benen beide binnen waren. Het gevolg ik haalde mijn hiel open aan de onderkant van de achterdeur. Ik ben geen pieper, maar dat deed toch wel behoorlijk pijn haha. Gelukkig gaat het nu alweer prima en heb ik geen pijn meer. Het voelt alleen nog heel trekkerig aan en het is helemaal blauw eromheen.


Mijn eerste chocolade pepernoten van dit jaar! Ik heb me een hele tijd proberen in te houden, maar dit keer kon ik de verleiding toch echt niet weerstaan.


Wat krijg je van kranten lopen? Zwarte handen en nagels haha. Helaas zal ik alleen al snel weer moeten stoppen met mijn wijk ben ik bang. Hoe leuk ik het ook vind en zo fijn om er tussenuit te zijn en me nuttig te voelen. Door de krantenwijk gaan ze mij namelijk zo enorm inkorten met mijn ww dat ik het me niet kan veroorloven om zo'n groot bedrag per maand te moeten missen. Ik baal er ook echt heel erg van. 


En als laatste nog iets heel schattigs. Tijdens het uitlaten van Balou zag ik een klein bolletje lopen. Ik besloot het wat dichterbij te gaan bekijken en het was een egeltje. Ik vind egeltjes echt zulke leuke en mooie diertjes.

Helaas waren het niet zoveel foto's als anders, want deze week heb ik vooral een beetje in een dipje gezeten. Niet iets heel ernstigs, want voor mij is dat normaal dat ik rond deze tijd van het jaar dipjes krijg doordat ik last krijg van een winterdepressie. Wel heb ik ook leuk nieuws, want mijn moeder heeft namelijk morgen een sollicitatie! Ik ben zo blij voor haar en ik hoop dat het positief zal uitpakken. Ik ga in ieder geval morgen de hele tijd duimen voor haar.

Hoe was jullie week 44?

Veel Liefs,
Lies