woensdag 18 december 2013

Mooie en grappige dieren kerstfoto's

Dat ik gek ben op de Kerst is denk ik wel duidelijk. Zo zat ik vorige week ook weer eens uitgebreid op internet naar mooie kerstplaatjes te kijken. Dat is iets wat ik altijd wel heel mooi vind om te zien. Daarbij kwam ik ook heel veel kerstfoto's met dieren tegen en laat ik nou ook gek zijn op dieren. Deze dieren zijn al helemaal in de kerstsfeer en het leek mij leuk om de foto's die ik erg grappig of mooi vond vandaag met jullie te delen. Kijken jullie mee?

Zelf vond ik ze er allemaal erg leuk uitzien en denk dat veel ook wel gebruikt zullen zijn voor een kerstkaart. Ik zou ze daar allemaal in ieder geval wel perfect voor vinden. Helaas zijn onze dieren niet zo fotogeniek. Ze zijn vaak al weg als ze zien dat ik een foto probeer te maken. Ook zou ik het al helemaal niet zo snel voor elkaar krijgen om ze aan te kleden of een muts op te zetten haha.

Hebben jullie wel eens een mooie kerstfoto kunnen maken van één van jullie dieren? En heb je die dan misschien ook als kerstkaart gebruikt?

Veel Liefs,
Lies