zondag 26 januari 2014

My week in pictures - Week 4

Vandaag is het alweer tijd voor de My week in pictures van week 4. De week waarin toch echt de feestdagenperiode voorbij was, want voor mij is dat altijd pas na mijn verjaardag. Ik heb het daarom vooral lekker rustig aan gedaan met films kijken en boeken lezen, maar natuurlijk heb ik ook weer een aantal foto's voor jullie gemaakt. Kijken jullie mee?


Mijn moeder had voor zichzelf lasagne gekocht en dat is iets waar ik geen fan van ben. Ik besloot daarom poffertjes te halen en dan lekker met wat roomboter en poedersuiker eroverheen. Ik kan hier zo af en toe zo van genieten om het te eten. 

Ik lag even lekker op de bank relaxen en Max besloot dat hij dat schijnbaar ook wel wou. Alleen hij koos ervoor om dat dan maar op mij te doen. Ik kan alleen niet zeggen dat ik toen nog lekker lag. Hij drukte namelijk net op een spiertje en dat was toch wel erg pijnlijk haha.

Ik ben eindelijk begonnen in de Academicus Vampyrus boeken en inmiddels heb het eerste deel al bijna uit. Ik vind het tot nu toe wel een mooi boek, maar het verhaal is wel anders dan ik verwacht had.

Zo af en toe doordeweeks mag ik van mezelf iets eten wat niet zo heel erg gezond is. Dit keer besloot ik zo'n momentje te gebruiken om een heerlijk roombroodje te eten. Ik had dit denk ik al ruim een jaar niet meer gehad.

Ik ben stiekem gek op Hello Kitty. Toen ik deze spaarpot in de aanbieding bij de Kruidvat zag moest ik hem ook meenemen omdat ik hem er zo leuk uit vond zien. Ik kwam er thuis alleen achter dat er snoepjes inzaten. Ik durf ze alleen niet op eten, want ze zijn ontzettend hard haha.

Stripe is toch wel diegene die vaak op de gekste manieren slaapt. Zo hier ook dat hij half op zijn rug en half op zijn zij ligt en dan ook nog de voorpootjes helemaal ingetrokken tegen zich aan.

Van mijn moeder kreeg ik nog een verlaat verjaardagscadeau. Het is een bakblik met een bloemetjesmotief erin. Ik ben namelijk gek op dingen bakken, maar helaas is onze oven al een tijdje niet bruikbaar. We gaan daar binnenkort eens snel naar kijken, want ik heb weer zo'n zin om dingetjes te maken. 

Ik had nog twee waardebonnen van The Body Shop waarvan er één bijna zou verlopen. Ik besloot daarmee nog snel iets te kopen en dat is uiteindelijk een Cranberry Joy Body Polish, Wild Rose handcrème en de White Musk handcrème geworden. Deze laatste is gisteren al een review van online gekomen. Er hoorde eigenlijk nog een handcrème bij te zitten, maar deze was helaas ineens niet meer leverbaar.

En als laatste zat ik er natuurlijk helemaal klaar voor als GTST fan. Het huwelijk van Menno en Lucas. Ik vond het zo leuk om te zien. Al vond ik de stukjes met Rik ertussendoor wel minder leuk, maar gelukkig heb ik al iets gezien wat er met hem zal gebeuren haha.

Dit was alweer mijn week 4. Wat ik de aankomende week allemaal ga doen weet ik nog niet, maar ik ga in ieder geval weer hard aan de slag om werk te vinden. Iets wat ik momenteel continu doe, want het thuiszitten ben ik nu toch wel echt klaar mee haha. Daarnaast zal ik denk ik vooral weer een rustig weekje houden met lekker creatief bezig zijn, films kijken en natuurlijk artikelen schrijven.

Gaan jullie de aankomende week nog iets leuks doen?

Veel Liefs,
Lies