woensdag 14 januari 2015

Hier word ik blij van!

Als je het over een enorme denker hebt, dan kan je zeker naar mij wijzen. Ik kan overal over nadenken. Hoe groot of klein datgene ook is. Nu is dat nog net zo erg, maar wel als je ook vaak negatief denkt. Het is nou niet bepaald iets waar je vrolijk van zal worden. Al een hele tijd probeer ik dit aan te pakken en positiever te gaan denken. Zo kwam ik ook op dit artikel, want wat zijn nou de dingen waar ik heel erg blij van word? Lees snel verder om daar achter te komen.

Jullie lieve en leuke verjaardagscomments
Afgelopen maandag heb ik zoveel lieve en leuke comments mogen ontvangen van jullie met felicitaties. Ik wil jullie hier dan ook heel erg voor bedanken, want ze hebben mij allemaal een big smile gegeven die dag.

Bordspellen spelen
Begrijp mij niet verkeerd, want ik speel ook heel veel console spellen, maar ik kan ook zo blij worden van gewoon een ouderwets bordspel spelen. Vooral Monopoly en Mens-erger-je-niet blijven grote favorieten van mij. Sinds kort ben ik ook weer steeds meer mijn spellen verzameling aan het uitbreiden. Nu moet ik alleen nog wat meer mensen vinden die ze met mij willen spelen haha.

Kinder Bueno's
Zo af en toe trakteer ik mezelf op een Kinder Bueno en daar geniet ik dan volop van. Vaak verzin ik ook altijd wel een reden waarom ik het voor mezelf mag kopen. Zo had ik afgelopen maandag de reden dat het wel mocht omdat ik jarig was. 

Een mooi boek lezen
Een boek lezen is voor mij echt pure ontspanning. Ik lees daarom ook altijd in bed voordat ik ga slapen zodat ik alles vergeet en heerlijk in het boek op kan gaan.

Mijn favoriete parfum dragen
Ik ben sowieso gek op het ruiken van geuren, want geuren kunnen heel veel met je doen. Als het dan ook nog eens je favoriete parfum is die je ruikt, dan is het helemaal top. 

Een warme douche
Nu het buiten zo koud is kan ik zo genieten van een lekkere warme douche. Oké het is misschien niet zo goed voor mijn huid, maar het is gewoon zo lekker.

Mijn verjaardagscadeaus en kaartjes
Ondanks dat ik het mijn verjaardag zaterdag pas vier heb ik al wel een aantal hele leuke cadeaus en kaartjes gekregen. Ik vind het altijd zo leuk als iemand een cadeau speciaal voor jou heeft uitgezocht en daarbij maakt het mij nooit uit wat het precies is. Ik vind eigenlijk altijd alles wel leuk wat ik krijg.

Comfortabele kleding dragen
Na een lange dag of als ik een dagje lekker niks hoeft te doen, dan trek ik altijd comfortabele kleding aan. Daarna kruip ik op de bank met een lekkere kop thee en een leuke film. Heerlijk!

Nagels lakken
Met make-up bezig zijn vind ik sowieso heel erg leuk, maar wil je mij echt blij zien dan is dat met nagels lakken. Of dat nou mijn eigen nagels zijn of die van anderen dat maakt mij weinig uit. Het ontspant mij gewoon volledig en het resultaat erna geeft mijn zo'n fijn gevoel.

Opruimen en schoonmaken in huis
Vaak moet ik mij er wel even toe aanzetten om ermee te beginnen, maar als ik eenmaal bezig ben is er geen houden meer aan. Telkens zie ik dan weer iets anders wat ik graag nog even wil opruimen of schoonmaken. Als ik dan erna het resultaat zie vind is dat heerlijk. Al geeft een opgeruimd en schoon huis altijd een fijn gevoel.

Visite krijgen
Bij ons thuis is het eigenlijk heel normaal dat mensen altijd onverwachts op visite mogen komen. Is het rond etenstijd? Ook geen probleem, want we hebben bijna altijd wel eten over zodat diegene mee kan eten. Zelf vind ik het dan ook altijd zo leuk als mensen komen. Je hebt dan toch onverwachts een leuke middag/avond.

Als iets wat ik gehaakt heb klaar is
Je bent er vaak dagenlang mee bezig. Als je dan erna je eigen gemaakte dingen kunt bewonderen vind ik zo leuk. Je ziet dan waarom je er al die uren mee bezig bent geweest. 

Nieuw eten uitproberen en erachter komen dat het heel lekker is
Eigenlijk ben ik een vrij moeilijke eter. Dingen die anderen heel erg lekker vinden, zoals bijvoorbeeld pizza, dat vind ik zelf verschrikkelijk. Toch probeer ik telkens weer nieuw eten uit in de hoop dat ik het lekker zal vinden. Als dit zo is ben ik altijd zo blij dat ik weer iets aan mijn lijstje toe kan voegen met wat ik lekker vind.

Mijn nieuwe tafellampje
In de avond doe ik veel dingen waar je goede belichting bij nodig hebt. In de wintermaanden gaat dit alleen moeilijk. Vorige week kwam ik een tafellamp tegen die ik meegenomen heb. Zo blij dat ik nu in de avonden weer meer kan doen!

De body butters van The Body Shop
Zo'n 2 jaar geleden vond ik de body butters van TBS eigenlijk veel te duur om ze te kopen. Ik besloot toch eens tijdens de sale er naar te gaan kijken en sindsdien ben ik verkocht. Ze ruiken allemaal erg lekker en zijn zo fijn!

Blogs van anderen lezen
Voor mij is dat pure ontspanning. Lekker ervoor gaan zitten en op mijn gemakje artikelen lezen van anderen. 
Dit waren een aantal dingen waar ik heel erg blij van kan worden. Natuurlijk zijn er nog wel veel meer dingen, maar deze bewaar ik voor een volgende keer. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Waar ben jij vandaag heel erg blij van geworden?

Veel Liefs,
Lies