woensdag 28 januari 2015

Shoplog Kruidvat & Action

Vorige week wou ik graag even rondkijken bij de Kruidvat om te kijken of er nog leuke producten van Essence en Catrice in de sale waren omdat die het assortiment volgende maand gaan verlaten. Daarna kon ik het ook niet laten om even bij de Action rond te snuffelen. Zoals gewoonlijk kwam ik daar ook niet zonder lege handen naar buiten. Wat ik allemaal precies gekocht hebt kan je zien in deze shoplog.

Kruidvat 
Alle Andrélon producten waren 2+2 gratis. Ik ben een hele erge fan van de haarproducten, dus daar ging ik dan ook snel even tussen kijken. Ik kocht twee flessen van Haar & Hoofdhuid Bright Shine shampoo waarvan ik er één aan mijn moeder heb gegeven. Helaas verkochten ze niet meer mijn favoriete haarmasker uit deze lijn, dus daarom nam ik een Perfecte Puntjes en Keratine Repair masker mee.

Prijzen  :Perfecte Puntjes €3,99 // Shampoo €4,29 //  Keratine Repair €4,99

Als er iets is wat ik al een hele tijd graag wou hebben, dan is het wel een Mood Color light. Van de week kwam ik ze ineens tegen bij Kruidvat en er zat ook nog eens gele sticker op dat je 50% kreeg. Ik wist dan ook niet hoe snel ik er twee mee moest nemen. Op dit moment staat er één in de woonkamer en de andere ga ik op mijn slaapkamer neerzetten.

Prijs : Normaal €12,99, maar nu €6,50

Als laatste hetgeen waarvoor ik eigenlijk naar de Kruidvat ging. Van Essence vond ik een hele mooie rode lipstick 03 Dare to Ware en van Catrice een zachtroze lipstick 250 Yes, We Can-dy! Van Essence vond ik nog een leuke blush 60 life's a cherry. Als laatste nam ik ook nog een Crushed Crystals lakje mee van Catrice C06 Call Me Princess. Bij de lipstick van Essence twijfel ik alleen nog steeds of die er wel uitgaat. Er stond wel een gele sticker bij en ik kreeg hem ook voor de helft van de prijs, maar op de website van Essence zie ik hem er niet uitgaan.

Prijzen : Blush €1,30 // Lipstick Essence €1,29 // Lipstick Catrice €2,00 // Nagellak €1,70

Action
Misschien niet zo heel erg interessant, maar ik had nieuwe tandpasta nodig. Deze van Prodent kende ik nog niet, dus ik wou hem wel eens een keer proberen.

Prijs : €0,99

Ik zag een tijdje geleden op de site van de Action dat ze spirituele boeken verkochten. Ik had alleen al wel verwacht dat ze inmiddels uitverkocht zouden zijn. Dit was gelukkig niet zo en daarom nam ik de boeken Puur Yoga en Puur Mediteren mee. Via Bol.com kosten deze boeken nog €17,50 en €24,99, dus dan ben ik weer extra blij met de prijzen van de Action.

Prijs : €1,99 per boek

Ook kwam ik dit spirituele boek tegen en na het lezen van de achterkant wou ik die ook wel eens een kans geven, want wat is er nou fijner dan een opgeruimd leven? haha. Om hier ook maar even een vergelijking mee te maken is deze bij Bol.com nog €15,99.

Prijs : €1,99

Als laatste wou ik nog graag even naar de nieuwe kleurboeken voor volwassenen kijken. Dit waren de enige twee versies nog die er waren, maar ze waren dan ook al bijna uitverkocht. Ik denk dat er nog maar zes boeken in totaal lagen, dus ik was al blij dat er in ieder geval twee verschillende waren. Alleen toen ik ze via internet zag had ik niet verwacht dat ze zo dik zouden zijn, dus extra veel kleurplezier!

Prijs : €1,99 per boek

Dit waren al mijn aankopen bij de Action en Kruidvat en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Deze week ga ik sowieso nog even met mijn moeder de markt over en ik weet eigenlijk wel zeker dat we daarna ook nog even de stad ingaan om te shoppen. Dan wil ik sowieso nog even daar bij andere Kruidvat en Action filialen kijken met wat ze daar nog te koop hebben.

Heb jij de laatste tijd nog iets leuks gekocht bij de Action of Kruidvat?

Veel Liefs,
Lies