zondag 24 juni 2012

Kruidvat maxi wattenschijven sensitive


Een tijdje geleden zagen jullie deze Kruidvat maxi wattenschijven sensitive al langskomen in een shoplog. Volgens mij was dat in mijn eerste shoplog die ik gemaakt hebt. Ik gebruik ze nu al een paar weken en vandaag heb ik er daarom een review van voor jullie.

Deze maxi wattenschijven zijn voor de gevoelige huid en zijn daarom ook zuurstof gebleekt en chloorvrij. Dat ze voor de gevoelige huid zijn dat merk je goed. Ze zijn namelijk zachter dan de normale wattenschijven. Wat ook fijn is dat je de watten aan beide kanten kan gebruike. Ik merk namelijk nog wel eens dat ik toch nog tekort kom aan 1 grote wattenschijf. Met deze watten heb je daar dus geen problemen mee. Zit de ene kant al helemaal onder het product wat je gebruikt hebt, dan kan je hem gewoon omdraaien en ga je met de andere kant verder.
Op deze foto zie je de gladde kant van het wattenschijfje. Op de foto ziet die er misschien wat pluizig uit, maar ze gaan absoluut niet pluizen als je ze gebruikt. Dit vind ik een pluspunt, want heel veel watten die ik gebruikt heb gaan toch pluizen. Dan heb je je hele ogen of gezicht onder de pluizen zitten en daar heb ik echt een hekel aan.
Het wattenschijfje is aan de andere kant net iets grover. Eigenlijk merk je daar niks van en is deze kant net zo zacht als de andere kant.
Het formaat van de wattenschijven vind ik erg fijn. Zoals jullie zien in vergelijking met mijn hand zijn ze echt zo Maxi als dat er op de verpakking staat. Ook de schijven uit de verpakking halen gaat prima. Ik heb bij andere schijven nog wel eens gehad dat je maar 1 helft van het watje in de handen had en de andere kant zat nog in de verpakking. Met deze schijven is me dit nog niet gebeurt.

Ik ben zeer tevreden over deze wattenschijven. Ik moet ook zeggen dat ik gister ook alweer mijn 3e verpakking heb gekocht. Het zijn op dit moment echt mijn favoriete wattenschijven en gebruik ze elke dag.

De prijs vind ik ook erg meevallen. Ze kosten €1,19 voor 45 wattenschijven.

Veel Liefs,
Lies