vrijdag 6 juli 2012

Kruidvat cosmetic wattenstaafjes

Vandaag heb ik weer een review voor jullie van een product wat ik zelf heel erg fijn en handig vind. Dat zijn de Kruidvat cosmetic wattenstaafjes. Sinds ik het voor de eerste keer uitgeprobeerd heb, ben ik ze blijven gebruiken. Het is dus ook 1 van mijn vaste producten die ik gebruik.

Wat staat er op de verpakking :
Kruidvat cosmetische wattenstaafjes zijn ideaal voor het nauwkeurig aanbrengen of bijwerken van make-up. Daarnaast zijn ze bijzonder geschikt voor het verwijderen van overtollige make-up of nagellak.
Zelf gebruik ik deze wattenstaafjes voor het verwijderen van de nagellak resten. Eerst deed ik dat gewoon met een wattenschijf, maar dat is bijna niet te doen. Al snel neem je ook nagellak van de nagel zelf mee en kan je weer overnieuw beginnen met lakken. Daarna heb ik een tijdje een nagellak remover pen van Essence gebruikt. Die is op zich wel fijn, alleen werd die al snel smerig en dan werd ook de werking minder. Toen kwam ik deze wattenstaafjes tegen van de Kruidvat en de 1e keer dat ik ze gebruikte was ik gelijk verkocht.
Zoals op de foto te zien is zit er aan de ene kant een soort van plat wattengedeelte. Deze gebruik ik niet zo heel erg vaak, maar als ik hem gebruik is het om eventuele nagellak op mijn nagelriemen te verwijderen. Aan de andere kant zit een puntig wattengedeelte. Deze kant gebruik ik altijd als ik nagellak resten heb. Door de puntige vorm is het gewoon ideaal om nauwkeurig nagellakresten te verwijderen rondom je nagels. 

Zelf heb ik geen ervaring ermee om ze ook bij het aanbrengen of bijwerken van de make-up te gebruiken. Ik heb ze echt alleen voor mijn nagellakresten en daarbij bevallen ze mij gewoon erg goed. Vind het daarom ook wel een echte aanrader als je iets zoekt om die resten mee weg te halen zonder dat je de rest van de nagellak per ongeluk mee gaat pakken.
Op de verpakking staat ook duidelijk een waarschuwing dat het absoluut niet geschikt is om je oren mee schoon te maken. Dit vind ik zelf wel logisch, want de platte kant is daar veel te groot voor en de puntige kant is er te smal voor waardoor je denk ik te diep in je oren zou gaan.

Ik bewaar altijd de bonnetjes voor de prijzen, maar de bon waar deze staafjes opstaan kan ik helaas nergens meer vinden. Ik meende dat de prijs ergens rond de €0,99 tot €1,29 is. Je hebt dan een doosje met 80 wattenstaafjes. Daar kan je dus wel een tijdje mee vooruit.

Hebben jullie al ervaring met het gebruik van deze wattenstaafjes?

Veel Liefs,
Lies