zondag 8 juli 2012

Saffron London neon nagellak

In mijn laatste shoplog zijn deze 2 lakjes al voorbij gekomen. Het zijn de 2 neon lakjes van Saffron London. Ik vind de neon lakjes altijd wel erg leuk, dus deze 2 kon ik niet laten liggen. Vandaag heb ik er een review en swatch van voor jullie.
De potjes van deze lakjes vind ik eigenlijk nog best wel mooi voor een budget nagellak. Ook het kwastje is goed te doen, al is die wel een beetje aan de smalle kant.
Helaas hebben deze lakjes geen naam, maar wel een nummer die hierboven op de foto te zien zijn.
Dit is de neon gele nummer 49. Ik heb de eerste foto zonder flits gemaakt en de tweede foto met flits. Op de eerste foto zag je namelijk niet de kleur zoals die echt is. Met de flits komt het dichter bij de echte kleur. De nagellak is best wel fijn lakken, alleen heeft het ook 1 nadeel. Ik heb namelijk bij deze kleur 4 lagen moeten gebruiken! Dit vind ik toch wel een erg veel om het een beetje dekkend te krijgen. Het kleurtje zelf vind ik wel heel mooi.
Dit is het groene neon kleurtje nummer 48. Ook hier heb ik de eerste foto zonder flits en de tweede met flits genomen. Ook hierbij zorgt de flits ervoor dat de daadwerkelijke kleur beter te zien is. Voor deze kleur heb ik 2 laagjes gebruikt. Toen ik de foto's zag vond ik toch wel dat ik er misschien nog een derde laagje overheen had mogen doen. Ook dit vind ik wel een heel mooi kleurtje.

Conclusie is dat ik de kleuren wel mooi vind en ze ook best wel fijn vind lakken. Er zit ook behoorlijk wat shimmer in de lakjes wat ik zelf altijd wel erg mooi vind. Alleen dat je 3 a 4 lagen moet gebruiken voor deze lakjes dat vind ik gewoon teveel. Ik vind 2 lagen altijd wel genoeg om het dekkend te krijgen.

De prijs is €1,59 per potje van 14 ml. Ik heb deze kleurtjes gekocht bij de Huma partij shop. Misschien dat ze ook ergens online te koop zijn, want ik zou verder geen winkel weten die ook de producten van Saffron London verkoopt.

Vinden jullie neon lakjes ook mooi? En welke neon kleur is jou favoriet op de nagels?

Veel Liefs,
Lies