woensdag 11 juli 2012

TAG : Hoe nep ben jij?

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Deze keer is het de tag : Hoe nep ben jij? Ik hoop dat ik er goed vanaf ga komen en niet zo nep zal zijn haha. Ik ben dus heel beniewd. Jullie ook? Lees dan snel verder....

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee dat heb ik nooit gedaan. Ik heb wel eens overwogen om een buikwandcorrectie te doen. Dit was omdat ik erg veel afgevallen ben en daardoor het vel van mijn buik niet zo strak meer is zoals het hoort te zijn. Ik weet alleen niet of ik het ooit wel zou doen. Op dit moment ben ik zeer tevreden met mezelf en zie ik dat niet strakke vel alleen maar als reden om nooit meer terug te gaan naar mijn oude gewicht.

Gebruik je valse wimpers?
Nee die heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt. Ik denk ook niet dat het echt mooi zou staan bij mij. Waarom weet ik niet, maar dat zegt mijn gevoel gewoon dat het bij mij niet mooi zou zijn. Een mascara vind ik genoeg haha.

Draag je een weave of extensions?
Die heb ik nog nooit gedragen. Wel had ik in mijn kindertijd van die verschrikkelijke haarplukjes. Dat was in neon kleuren en die zette je dan in je haar door een klein veertje aan de bovenkant uit rekken en hem dan los te laten in je haar. Helaas kon ik er geen foto van vinden, maar geloof me dat was echt een ramp. Je haar kwam er namelijk muurvast in te zitten en zag hem er dan maar weer zonder pijn uit te krijgen haha.

Gebruik je iedere dag make-up?
Ik gebruik zeker niet elke dag make-up. Vooral doordeweeks als ik aan het werk ben dan gebruik ik heel weinig make-up. Dan is het hooguit een beetje concealer hier en daar en een lipgloss.

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Ik denk dat ik hier al antwoord op heb gegeven in de bovenste vraag. Ik zou alleen niet iets doen als een liposuctie, facelift of wat dan ook. Ik vind het gewoon  Dat is echt niet iets wat ik zou overwegen. Het is bij mij alleen een buikwandcorrectie geweest.

Kun je nog zonder make-up?
Ik denk wel dat ik zonder zou kunnen, maar of ik zonder wil dat is een heel ander verhaal haha. Ik vind make-up gewoon erg leuk en zou het jammer vinden als ik echt helemaal zonder make-up door het leven zou moeten.

Draag je nepnagels?
Ik draag nooit nepnagels. Al wil ik het wel een keer, maar dan wel echt een paar goede nepnagels.

Verf jij je haren?
Ik verf mijn haren niet meer. De mensen die mij kennen die weten dat ik het eerder echt heel veel geverfd heb.  Ik heb het vaak in een andere kleur bruin gehad dan wat ik zelf heb. Ook heb ik het een keer koper met chocoladebruin gehad. Dit was wel erg mooi, want de bovenste laag was dan de koperkleur en de onderste laag had ik het chocoladebruin. Ook heb ik een tijdje rood haar gehad en zelfs zo rood dat het echt brandweerrood was. Vind het jammer dat  ik daar nooit echt een duidelijke foto van heb.

Ga je onder de zonnebank?
Nee ik ga nooit onder de zonnebank. Als ik bruin word dan komt dat gewoon omdat ik buiten ben geweest en dan vooral in de taxi als ik aan het werk ben dan word je toch sneller bruin achter het glas. Ik ga ook nooit echt buiten zitten in de zon om bruiner te worden, maar ben gewoon iemand van als ik wat bruiner word is het mooi, maar ik doe er niks speciaals voor.

Gebruik je selftanners?
Ook dit gebruik ik niet om bruiner te worden. Ik heb er wel ooit 1 van dove gehad, maar wat was dat een ramp haha. Ik kon het namelijk niet echt bruin noemen, maar eerder oranje. Ook had ik het niet goed verdeeld over de huid waardoor ik gewoon echt vlekken had. Wat was ik blij dat ik het er nog wel redelijk af kon wassen, want ik had dat dus net gedaan voordat ik naar het zwembad zou gaan.

Heb je tattoo’s?
Nee ik heb geen tattoo's. Ik vind een tattoo bij anderen altijd erg mooi staan, maar ik vind het voor mijzelf te definitief. Ik ben bang als ik er ooit 1 zou laten zetten, dat ik er toch vroeg of laat spijt van zal krijgen. Wel heb ik een neuspiercing en heb ik in ieder oor 2 gaatjes.

Als ik zo mijn vragenlijstje doorlees, dan ben ik volgens mij niet echt nep of wel? Ik heb sommige dingen wel gedaan of overwogen, maar het meeste doe of overweeg ik nu niet meer.

Veel Liefs,
Lies