donderdag 13 september 2012

Miss Sporty Hollywood Lipgloss

Eerder gebruikte ik altijd make-up van Miss Sporty, maar eigenlijk de laatste tijd gebruikte ik het amper. Toen ik bij de Dirx Drogist weer een schap tegenkwam met de Miss Sporty producten en de Hollywood Lipgloss lijn zag was ik gelijk verkocht. De Hollywood Lipgloss moet voor een 3D glans effect zorgen door de glitters die erin zitten. Ook zou die lang houdend zijn en niet vlekken. Dit vond ik allemaal erg interessant klinken, dus ik wou ze zeker gaan testen. Benieuwd wat ik van de Hollywood Lipgloss vind? Lees dan snel verder.......

Ik heb 2 kleuren meegenomen. De rode kleur is 350 Rodeo Drive en de Oranje kleur 320  Sunset Strip. Allereerst vind ik de verpakkingen er wel heel mooi uitzien voor een budget lipgloss. Ze hebben een bol buikje die smaller toeloopt naar de dop en aan het einde van de dop weer breder wordt. Het gebruik van de zilveren kleur vind ik ook heel leuk. Alleen de geur is denk ik iets waar je van moet houden. Zelf vind ik het wel erg lekker, want ze ruiken beide naar een hele zoete fruitgeur.
Beide kleurtjes vind ik wel heel erg mooi op de swatch. Ze glanzen heel mooi en de glitters zijn heel erg goed zichtbaar. Dit is ook gelijk waarom ik deze 2 kleuren uitgekozen heb, omdat ik gek ben op glitters in een lipgloss.

De applicator vind ik ook heel erg fijn. Het is een zacht borsteltje waarmee je toch wel heel precies de lipgloss kan aanbrengen. 
320 Sunset Strip. Helaas is deze niet zo erg gepigmenteerd. Het geeft heel licht een oranje tintje aan je lippen met daarin hele subtiele oranje glitters. Helaas kreeg ik de glitters niet goed op de foto, maar ze zijn zeker heel erg mooi.
350 Rodeo Drive. Op deze lipgloss ben ik helemaal verliefd geworden. De kleur bevat veel meer pigmentatie dan de vorige waardoor je een hele mooie rode kleur op je lippen hebt. Ook bevat deze weer hele subtiele glitters die het geheel nog meer laten glanzen.

Doet de lipgloss wat die beloofd?
Het 3d glanzende effect ben ik niet helemaal zeker over of die dat wel daadwerkelijk doet, maar de glans op zich is zeker wel aanwezig. Alleen het lang houdende en dat die niet zou afgeven daar ben ik het niet mee eens. Dit doet deze lipgloss namelijk wel net zoals elke andere lipgloss die ik tot nu toe heb gebruikt. Op de lippen voelt  het erg fijn aan en lijkt het zelfs je lippen wat te voeden.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de Hollywood Lipgloss van Miss Sporty en ga ook zeker nog eens naar andere kleuren kijken. Naast deze 2 kleuren bevat de Hollywood lijn namelijk nog veel meer andere mooie kleuren.

Ik heb deze gekocht bij de Dirx Drogist voor €2,99 per stuk.

Heb jij al eens 1 van deze Hollywood lipglosses gebruikt?

Veel Liefs,
Lies