dinsdag 16 oktober 2012

MFS : Kruidenthee

Buiten begint het kouder te worden en dat zorgt er bij mij voor dat ik lekker ook weer meer zin heb in warmere drankjes. Vooral met een kop thee op de bank zitten vind ik dan heerlijk. Op dit moment gaan er ook alweer heel wat kopjes thee door op een dag. Alleen drink ik nooit normale thee vanwege de cafeïne/theïne, maar kruidenthee. Vandaag laat ik jullie daarom mijn favoriete kruidenthee zien. Benieuwd? Lees dan snel verder.......

Rooibos thee kan je mij alle smaken wel voorzetten, want daar ben ik echt gek op. Vooral de Mango & Peach is op dit moment wel mijn favoriet en die drink dan ook het meeste. Daarnaast drink ik nog af en toe de Citrus Blend of Honey.

In mijn artikel met verkoudheid tips had ik het ook al over Kamille thee. Dit drink ik zelf dagelijks, dus ook als ik niet verkouden ben haha. Dit is de Honey variant.

Eerder dronk ik heel veel smaakjesthee en dan vooral die van de Xenos. Toen ik niet goed meer tegen Cafeïne/Theïne kon moest ik daar alternatieven voor zoeken. Voor mij is dat de Fruit Wellness en Kruiden Wellness thee. Vooral de Acai Berry & Blueberry vind ik heel erg lekker. Deze komt heel dicht in de buurt van bosbessen thee. De andere 2 smaken op de foto links boven de Brandnetel, Citroengras & Cranberry en rechts boven de Verveine, Oranjebloesem & Sinaasappel.

En hier nog 2 theesoorten van Zonnatura. De linker is de normale Kamille thee en de rechter is Goede Nachtrust thee. Deze is normaal, zoals de naam al zegt, om beter te kunnen slapen. Zelf drink ik hem ook af en toe overdag als ik heel onrustig ben.

Dit was de thee die ik op dit moment heel graag drink. Zoals jullie zien is dat ook eigenlijk maar van 2 merken. Zelf heb ik ook nog een thee-ei, maar daar heb ik helaas nog geen losse thee voor. Daar wil ik binnenkort toch eens naar gaan kijken. Tot die tijd doe ik het lekker met de kant en klare theezakjes.

Drinken jullie graag thee? Zo ja, wat is jouw favoriete thee?

Veel Liefs,
Lies