zondag 14 oktober 2012

Preview : Catrice LE SpectaculART

In November staat ons weer een mooie Limited Edition te wachten van Catrice. Dit keer is het de LE SpectaculART die geïnspireerd is op de cross-over couture met Indiase bindi-look van het winterseizoen van 2012. Ik ben op sommige producten al helemaal verliefd geworden. Nieuwsgierig geworden naar deze LE? Kijk dan snel verder.......


Voordat ik jullie de producten laat zien wil ik toch even vertellen dat de prijzen van de Duitse Catrice site afkomen. Hou er dus rekening mee dat ze hier duurder zullen zijn, maar zo weet je wel ongeveer waar je op moet rekenen qua prijzen.
Pure Chrome Oogschaduw. Catrice zegt hier over dat deze oogschaduws heel hoog gepigmenteerd zijn en urenlang perfect moeten blijven zitten. Ik ben er in ieder geval heel erg benieuwd naar!

01 So Precious
02 Bombay Bauble
03 Treasure It
04 Artfully Lustrous

Prijs : €3,99

Lashes to Impress. Dit zijn individuele wimpers in 3 verschillende lengtes. Deze zullen je wimpers langer en dikker maken zonder dat ze er onnatuurlijk uit gaan zien.

Prijs : €3,99
Superfine Eyeliner Pen. Is een langhoudende eyeliner met een hele dunne, vilten tip waarmee je heel fijn te werk kunt gaan.

01 Black Bindi

Prijs : €2,99
Highlighting Powder. Deze heeft een zijdezachte structuur met lichtreflecterende pigmenten om mooie accenten op je gezicht of hals aan te brengen.

01 Artfully Lustrous

Prijs : €4,49
Mousse Blush heeft een hele mooie lichtroze kleur die een medium dekking zal geven. Het geeft daardoor een hele natuurlijk glow op je wangen. 

01 Holi Hai

Prijs : €3,99
Sheer Lip Colour geeft je lippen een subtiele glans. Hier ben ik zelf niet zo heel erg enthousiast over, want toen ik de kleurtjes zag dacht ik zelf dat ze ook dekkend zouden zijn. Wel bevatten ze Hyaluronzuur die ervoor zorgt dat rimpeltjes rond de lippen minder zichtbaar worden en ze hebben een SPF 10 die beschermt tegen schadelijke UVA en UVB stralen. Dat klinkt toch alweer iets aantrekkelijker.

01  Artfully Lustrous
02 Revel The Red
03 Soulful

Prijs : €3,99
Ultimate Nail Lacquer. Ik ben gelijk helemaal verliefd geworden op deze lakjes, want wat een mooie kleurtjes zitten ertussen! Ze bevatten een dik kwastje wat ik altijd erg fijn vind bij de lakjes van Catrice.

01 Artfully Lustrous
02 Holi Hai
03 Revel The Red
04 Soulful

Prijs : €2,49. Deze zullen hier waarschijnlijk de prijs van €2,69 hebben.

Gold Leaf Topcoat is een topcoat met gouden bladstructuur erin. Deze doet mij een beetje denken aan het zilveren lakje die nu te koop is van Essence uit de Class of 2013 LE. Alleen bevat deze dan gouden glitters.

Prijs : €2,99


Ik ben in ieder geval heel erg enthousiast over deze nieuwe LE van Catrice en ik weet wel zeker dat hier wat producten van in mijn winkelmandje zullen verdwijnen. Vooral de lakjes en de oogschaduw ben ik heel nieuwsgierig naar.

Wat vind jij van deze nieuwe LE?

Veel Liefs,
Lies