maandag 8 oktober 2012

Tag : Before I Die

Al heel vaak heb ik deze Tag voorbij zien komen. Ik heb hem alleen zelf nog nooit gedaan. Waarom niet dat zou ik je niet kunnen vertellen. Ik ben er daarom eens voor gaan zitten om op te zoeken wat nou echt de dingen zijn die ik echt nog een keer wil doen of wil leren in mijn leven. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......


Het klinkt misschien gek, maar sinds ik ooit de film Brother Bear heb gezien ben ik helemaal gefascineerd geworden door het poollicht. Dit lijkt me zo mooi om het eens in het echt te zien.

Ik maak er geen geheim van dat ik nog niks van de wereld gezien heb. Andere landen ben ik nog nooit geweest. Daarom zijn er nog heel veel plekken wat ik gewoon een keer gezien wil hebben en dat hoeft dan niet met een wereldreis, maar gewoon telkens een ander plekje in de wereld bezoeken.

Ik heb toch heel veel dromen, maar ze ook daadwerkelijk uit laten komen dat heb ik nog heel weinig gedaan. Daarom is het eens tijd om daar mee aan de slag te gaan en eens wat dromen uit te laten komen. Al heb ik overigens wel 1 droom uit laten komen die ik al heel lang had. Dat was het beginnen van mijn eigen blog. Dat is nu inmiddels alweer 5 maanden geleden dat ik die droom uit heb laten komen.

Al vanaf klein meisje af aan ben ik helemaal gek op pinguïns. Er ooit 1 aan mogen raken of zelf knuffelen lijkt me daarom helemaal geweldig.

Ik heb heel wat angsten zoals mijn straatvrees, paniekaanvallen, angst voor de dood, slik en stik angst en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik hoop dat er ooit een dag komt dat ik al deze angsten los kan laten en gewoon weer mijn leven kan leven. Al moet ik zeggen dat ik met sommige angsten al een heel eind op weg ben.

Voor sommige is het misschien bekend dat ik helemaal fan ben van Boyzone en Ronan Keating. Een keer naar Ierland gaan en dan vooral naar Dublin staat dan ook zeker op mijn lijstje van de dingen die ik graag nog eens zou willen doen.

Ik ben nu 25. Al ga ik alweer steeds dichter naar de 26 toe en ik heb nog steeds niet mijn rijbewijs. Ik hoop er wel ooit het geld voor te hebben, want ook autorijden zou ik zeker willen leren.

Op relatiegebied kan ik kort zijn. Ik heb wel relaties gehad, maar bij elke jongen was het achteraf veel beter dat ik ze kwijt was. Ik hoop daarom toch ooit wel die ene goede jongen te vinden waar ik helemaal mezelf bij kan zijn en die mij ook met respect behandeld.

Dit lijkt mij echt zo leuk om eens te doen. Gewoon een brief naar mijn toekomstige ik te sturen en die dan over 10 jaar terug gaan lezen. Moet ik toch maar eens serieus over na gaan denken om zo'n brief te maken. Al moet ik er nog niet aan denken om 35 jaar te zijn haha.

Hier ben ik heel slecht in, maar zal er toch hard mee aan de slag moeten. Ik wil namelijk zeker leren om mij niks meer van anderen aan te trekken met hoe ze over mij denken. Dat maakt het leven denk ik toch een stuk leuker als ik 100% mezelf durf te zijn.

Ik ben nog nooit bij een concert geweest. Dat zou ik dus zeker wel een keer willen. Van wie? Ik denk dan toch van Boyzone, Marco Borsato of Ronan Keating.

Dit lijkt me echt zo gaaf. Gewoon een berichtje de wereld insturen en hopen dat iemand hem vind en het misschien wel gaat beantwoorden.

Is dit niet iets wat elke meid zou willen? De jongen waar je verliefd op bent die een liedje voor je zingt. Dat vind ik echt het toppunt van romantiek.

En natuurlijk het allerbelangrijkste dat je gewoon gelukkig bent. Ik zeg niet dat ik nu zo diep ongelukkig ben, maar het zou altijd wel wat beter kunnen.

Zoals jullie zien heb ik heel wat dingen wat ik nog zeker zou willen doen of leren. Ik hoop natuurlijk dat het mij ooit allemaal zal lukken om deze dingen allemaal werkelijkheid te maken.

Zitten er dingen tussen wat jij ook zeker wel zou willen doen of leren? Of heb jij misschien nog iets heel anders op jou Before I Die lijstje staan? 

Veel Liefs,
Lies