woensdag 14 november 2012

Kruidvat Fruity Botanicals Super Shine 2 in 1 shampoo en conditioner

Een tijdje geleden schreef ik al een review over het Fruity Botanicals haarmasker van Kruidvat. Helaas deed deze weinig tot niets voor mijn haar, maar dit was niet het enige product die ik gekocht heb uit deze lijn. Ik had ook de Fruity Botanicals Super Shine 2 in  1 shampoo en conditioner gekocht. Vandaag heb ik hier een review van voor jullie en ik kan alvast verklappen dat ik hier toch een heel stuk enthousiaster ben. Nieuwsgierig? Lees dan snel verder.......

Wat zegt Kruidvat over dit product :
Geef je haar een snelle glanzende verzorging. Kruidvat Fruity Botanicals Super Shine 2 in 1, verrijkt met witte thee-extract en sinaasappelsap concentraat, verfrist en verzorgt je haar. Het geeft een weldadig schuim voor een grondige reiniging van je haar en geeft je haar een zijdezacht gevoel en een betoverende glans!

De verpakking vind ik wel erg mooi. Het heeft een natuurlijke uitstraling en vind hem ook best wel luxe ogen. Wat ik ook leuk vind is dat ze aan beide kanten druppels op de fles hebben gemaakt. Deze zie je helaas niet op de foto. De geur vond ik in het begin een beetje apart. Je ruikt duidelijk de sinaasappel, maar daar doorheen ook een theegeur. Nu ik aan de geur gewend ben is die eigenlijk wel erg lekker en ook heel fris.

Shampoo op mijn hand swatchen was misschien niet zo'n goed idee. Het droop namelijk alle kanten op, maar ik wou jullie toch even het mooie parelmoer glansje laten zien. Deze zal waarschijnlijk ook voor de glans zorgen, want je haar laten glansen doet deze shampoo en conditioner zeker wel.

Ik ben zeer tevreden over deze Fruity Botanicals Super Shine shampoo en conditioner. De geur is lekker, het geeft een hele mooie glans en zoals Kruidvat beloofd maakt die je haar ook heel erg zacht. Ik ben er zo tevreden over dat mijn eerste fles inmiddels al bijna leeg is en ik bijna geen andere producten meer wil uittesten, omdat mijn haar nu gewoon zo lekker aanvoelt. 

Ik heb deze shampoo en conditioner gekocht voor €1,99 voor 300 ml. Alleen zover ik eruit begrepen heb is de prijs verlaagd en kosten nu alle producten uit de Fruity Botanicals lijn €1,79 per stuk.

Hebben jullie wel eens product gebruikt uit de Fruity Botanicals lijn van Kruidvat?

Veel Liefs,
Lies