donderdag 1 november 2012

My Nails : Holo Jade

Afgelopen weekend had ik zin om weer eens iets anders te doen met mijn nagels. Ik ben ervoor gaan zitten en ik vond het zo leuk geworden dat ik het gewoon zonde vond om het er weer af te moeten halen. Daarom wil ik het vandaag graag met jullie delen in een My Nails artikel. Benieuwd wat ik hiervoor gebruikt heb? Kijk dan snel verder.......


Als basiskleur heb ik een Catrice lakje 590 Jade Is Not My Name gebruikt. Zover ik kon zien zit deze niet meer in het assortiment en dat vind ik heel erg jammer. Het is namelijk een erg mooi kleurtje. Op mijn wijs en ringvinger heb ik 1 laagje van de Essence Special Effect Topper 03 Hello Holo aangebracht. Om toch nog iets extra's toe te voegen heb ik op mijn pink een zelfklevende rhinestone gedaan van de Essence Nail Art Stickers 02 Bling Bling. De laatste 2 producten zitten nog wel in het assortiment.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze nail art te zien en ik ben nu wel heel benieuwd wat hebben jullie op dit moment op jullie nagels?


Veel Liefs,
Lies