maandag 24 december 2012

Fijne Kerstdagen!

Het is inmiddels kerstavond en hier in huis zijn de cadeaus al uitgepakt en is dat het begin van 2 hele mooie dagen die zullen volgen. Vandaag is mijn oma al geweest al zou ze eigenlijk morgen pas komen. Het arme mensje had zich vergist in de datum, omdat ze vandaag al een kerstdiner had gehad in het verzorgingshuisje. Toch is het heel gezellig geweest al hadden we nu wel wat minder kunnen voorbereiden haha. Morgen op 1e kerstdag zal mijn oom komen en ik weet zeker dat het ook dan weer heel gezellig gaat worden. De 2e kerstdag weet ik nog niet wat ik precies ga doen. Misschien blijf ik gewoon lekker thuis en ga ik een filmdag houden met mijn moeder samen, maar wie weet zie ik ook nog iets leuks waar we even heen kunnen gaan. Wat ik voor de kerst heb gekregen zal nog snel voorbij komen in een artikel, want mijn moeder heeft weer hele leuke dingen voor mij gekocht die ik toch wel graag met jullie wil delen. 

Ik ben nu ook wel heel benieuwd hoe gaan jullie kerstdagen eruit zien? 

Ik wil jullie in ieder geval hele fijne kerstdagen toewensen. Dat het voor jullie dagen mogen worden met veel liefde en gezelligheid. Geniet van deze dagen!

Veel Liefs,
Lies