woensdag 24 april 2013

My Nails : Koninginnedag

Oranje vind ik altijd een erg mooie en vrolijke kleuren. Als het dan Koninginnedag is probeer ik ook altijd wel uit te pakken als het om mijn kleding en make-up gaat. Zo heb ik vandaag een nagellook voor jullie. Het is erg simpel, maar ik vind hem wel heel erg leuk geworden. Kijken jullie mee? Lees dan snel verder.......


Wat heb ik gebruikt en hoe ik het gemaakt heb: 
Als eerste heb ik op al mijn nagels, behalve die van mijn ringvinger, 2 lagen aangebracht van het oranje lakje en dit is de Essence 145 Flashy Pumpkin. Om de oranje kleur toch nog weer iets extra's te geven heb ik hier nog 1 laag van Catrice Million styles effect top coat C03 Miss Money Penny over aangebracht. 

De ringvinger heb ik bewust vrijgelaten omdat ik toch ook wel de rood, wit, blauwe kleuren er in terug wou laten komen naast het oranje. Op deze vinger heb ik eerst 2 lagen aangebracht met het witte Hema lakje nummer 15. Daarna heb ik de Essence Nail art duo stylist erbij gepakt en ben ik eerst met de blauwe kleur Catrice 410 Pool Party At Night dots gaan aanbrengen. Deze heb ik goed laten drogen en heb ik met de rode kleur Catrice 060 Bloody Mary To Go ook weer dots aangebracht tussen de blauwe dots.

Dots maken is gelukkig vrij simpel. Je hebt er alleen een dotting tool en een stukje papier voor nodig. De kleur waarmee je de dots wilt maken doe je ongeveer 2 druppels van op het papier. Hier dip je de dotting tool in en daarna druk je hem voorzichtig op je nagels. Wil je een andere kleur gebruiken of zit er teveel opgedroogde nagellak aan de dotting tool kan je hem tussendoor makkelijk schoonmaken met een watje met nagellak remover. Ook als je klaar bent kan je hem hiermee schoonmaken.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Weten jullie al hoe je nagels eruit gaan zien met Koninginnedag?

Veel Liefs,
Lies