vrijdag 12 juli 2013

Safari Nail Polish #1

Toen ik op het Drakenboot Festival was had ik een aantal Safari nagellakken gekocht en deze zou ik nog gaan swatchen voor jullie. Nu had mijn moeder er ook een aantal gekocht waardoor het er teveel voor één artikel werden. Vandaag heb ik daarom voor jullie het eerste gedeelte met swatches en het zijn vooral de fellere kleuren. Kijk snel verder.......

De Safari nagellakken vind ik erg leuk uitzien. Het potje loopt een beetje scheef en op de dop zit een heel leuk zebra patroontje. Helaas waren bij bijna alle lakken de kleurnummers al onleesbaar geworden of zelfs helemaal er vanaf gesleten. Hier baalde ik toch wel van, want een naam of nummer is toch altijd wel erg fijn. Ik heb daarom maar ervoor gekozen om ze gewoon de naam van de kleur zelf te geven. 


Swatches : 
Neon Geel
De neon gele kleur dekte helaas niet goed. Op de bovenste foto heb ik vijf lagen aangebracht! Dit moest toch anders kunnen, dus ik besloot één laag witte lak als basis eronder aan te brengen. Dit hielp gelukkig, want de gele kleur dekte toen na twee lagen en het maakt het ook nog eens feller qua kleur.


Neon Oranje
Op de foto draag ik twee lagen van de oranje neon kleur, maar toch zie je er hier en daar de tips nog iets doorheen. Een derde laagje zou ik daarom wel aanraden of anders ook de witte basislaag eronder aanbrengen.


Neon Groen
Dit neon groene lakje of eigenlijk lime groen bleef mij trekken toen ik de lakken aan het uitzoeken was. ik ben heel blij dat ik hem meegenomen heb, want het is een erg leuk kleurtje. Deze dekte prima na twee lagen.


Neon Blauw
Het neon blauwe lakje is toch echt wel mijn favoriet van alle kleuren die ik gekocht heb. Hij is gewoon zo mooi! Deze dekte ook weer prima na twee lagen.


Neon Roze
Roze op mijn nagels vind ik altijd een goede kleur en zo ook deze neon roze. Ik was een beetje bang dat deze ook niet goed zou dekken, maar daar vergiste ik mij in. Deze dekte namelijk ook weer prima na 2 lagen.


Donker Groen
Het enige kleurtje die donkerder is dan de rest, maar zeker niet minder mooi. Het leek een beetje alsof hij mat opdroogde zoals denk ik ook wel te zien is op de foto. Zelf vind ik dit erg leuk. Na twee lagen dekte deze kleur prima.

Ik had zelf nog nooit Safari nagellak gebruikt, maar ik weet wel zeker dat ik er nog meer ga aanschaffen. De dekking is prima op de oranje en gele neon nagellak na. Dit is alleen iets wat ik al verwacht had, want deze neon kleuren dekken eigenlijk altijd minder. Het kwastje is net iets smaller dan wat ik normaal gewent ben. Toch ging het lakken er prima mee en vind ik ze erg fijn.

Ik heb ze op de braderie van het Drakenboot Festival gekocht, maar gelukkig kreeg ik een visitekaartje erbij van deze shop en hebben ze ook een online winkel die je op de volgende link kan vinden : Layla Cosmetic

Mocht je nog meer keuze willen in de Safari nagellak, dan heb ik ook nog een tweede webshop gevonden die ze voor dezelfde prijs verkoopt. Deze kan je op de volgende link vinden : Aliece

De prijs van de nagellak is €1,00 per stuk en daar heb je een potje van 12 ml voor.

Binnenkort komt ook deel twee online en deze zal vooral de zachtere pastel tinten bevatten. 

Heb jij al eens Safari nagellak geprobeerd? En welke vind jij het mooiste van de kleuren die ik geswatched heb?

Veel Liefs,
Lies