zaterdag 24 augustus 2013

Back to School : 10x leuke schooltassen

Voor sommige is het nieuwe schooljaar al begonnen en voor anderen zal het snel weer beginnen. Als ik iets leuk vond aan een nieuw schooljaar was het toch wel de nieuwe schoolspullen kopen. Daar hoorde voor mij ook altijd een nieuwe schooltas bij, omdat die van het jaar ervoor er vaak niet geweldig meer uitzag haha. Nu zit ik al heel wat jaren niet meer op school, maar nog steeds vind ik het erg leuk om de tassen te bekijken. Vandaag heb ik daarom 10 leuke tassen op een rijtje gezet voor jullie. Of eigenlijk zijn het er 11 doordat ik bij één tas niet kon kiezen welke kleur ik leuker vond. Kijken jullie mee? Lees dan snel verder.......

1. Nike - €39,95
2. Asos - €18,22
3. C&A - €19,90
4. Dolcis - €39,99
5. H&M - €24,95
6. C&A - €19,90
7. Asos - €20,82
8. Converse - €29,95
9. Sacha - €29,95
10. Björn Borg - €39,95

Dit waren de 10 tassen die ik tegenkwam tijdens het bekijken van allerlei schooltassen. Ik heb zowel rugtassen als schoudertassen erbij zitten, omdat ik ze zelf beide wel erg fijn vind.

Zit er een tas tussen die jij ook wel heel erg leuk vind? En voor diegene die nog op school zitten : hoe ziet jouw schooltas eruit?

Veel Liefs,
Lies