dinsdag 27 augustus 2013

Shoplog : Action, Kruidvat en Big Bazar

Soms heb je toch onverwachts een meevallertje en dan is het wel erg leuk om even te gaan shoppen en toch wat te kunnen halen wat op je wishlist stond. Dit gebeurde mij en ben even gezellig met mijn moeder de stad in geweest. De foto´s zijn deze keer helaas niet van super goede kwaliteit, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden om te zien. Kijk snel verder.......

Bij de Action kocht ik de Gilette Venus scheermesjes. Dit blijf ik toch altijd de fijnste scheermesjes vinden en deze hadden ook nog eens een leuke prijs. Daarnaast kocht ik ook nog een flosdraad van Oral-B, want die ik had was bijna op. 

Prijzen :
Scheermesje - €3,99 per 3 scheermesjes
Flosdraad - €1,49


Daarna gingen we nog even naar de Kruidvat en ik was toch wel benieuwd naar een aantal producten uit de TE Me & My Ice Cream. Veel was er al uitverkocht of gebruikt, maar toch vond ik gelukkig nog een filiaal die nog best veel er had liggen. Ik kocht de 4 nagellakken en 2 lip balms.

Prijzen :
Nagellak - €1,89 per stuk
Lip Balm - €1,99 per stuk


Ook kocht ik de 3 nieuwe Sparkle Sand Effect nagellakken. De kleurtjes vind ik wel heel erg mooi en hoop dat ze dat ook zullen zijn op de nagels zelf en natuurlijk ben ik ook heel benieuwd naar het effect.

Prijs : €1,69 per stuk


En laatste kocht ik bij de Kruidvat ook nog de nieuwe Glow in the night top coat en een glossy lipbalm strawberry cheesecake. Ook kwam ik nog een leuke special effect topper tegen die ik nog niet had.

Prijzen :
Glow in the night top coat - €1,89
Glossy Lipbalm - €0,99
Special effect topper - €1,89


De Big Bazar was ik al een tijdje niet meer geweest, dus ook daar heb ik even rondgekeken. Ik kocht daar een scheergel die ook voor de gevoelige huid is en daarnaast een nail drying spray die mijn nieuwsgierigheid wekte.

Prijzen :
Scheergel - €0,99
Nail Drying Spray - €1,79


Ook kwam ik daar nog wat leuke nail art decoratie setjes tegen en daar nam ik er ook 2 van mee.

Prijs : €0,99 per stuk


Als laatste wou mijn moeder weten of een bepaalde winkel er nog zat en op weg daar naartoe zag ik zelf een leuk nieuw winkeltje waar ik helaas de naam niet van weet. Hier verkochten ze ook veel goedkope make-up en nail-art producten. Ook hier kocht ik 2 nail art setjes.

Prijs : €2,00 per setje

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Van de meeste producten zal ook nog zeker een review komen.

Heb jij zelf al iets gekocht uit het nieuwe assortiment van Essence?

Veel Liefs,
Lies