woensdag 18 september 2013

Ask me anything! #1

In de tijd dat ik nu blog, dat is nu alweer bijna 1,5 jaar, probeer ik altijd zo open mogelijk over mezelf te zijn. Alleen ik besefte me dat ik jullie eigenlijk nog nooit echt de kans heb gegeven om zelf vragen te stellen aan mij. Daar wil ik vandaag verandering in gaan brengen. Lees snel verder.......

Vandaag heb ik namelijk een Ask me anything! artikel voor jullie. Heb je iets wat je leuk vind om van mij te weten of misschien heb je ooit iets op mijn blog voorbij zien komen waar je toch graag iets meer over zou willen weten, dan is dit je kans om het mij te vragen! De vragen zal ik uiteraard ook zo goed en open mogelijk proberen te beantwoorden en het mogen ook zowel persoonlijke vragen als vragen over mijn blog zijn.  

De vragen kan je achterlaten in de comments en in een apart artikel zal ik ze gaan beantwoorden. 

Ik kijk in ieder geval heel erg uit naar jullie vragen, dus schroom niet en vraag gewoon wat je wilt weten!

Veel Liefs,
Lies