vrijdag 6 september 2013

Lies vraagt #2 : Wat zou jij doen?

De vorige keer vond ik het zo leuk om jullie antwoorden te lezen op mijn eerste Lies vraagt artikel met of jullie in wonderen geloven. Ik hoop dat jullie dit item ook erg leuk vinden, want vandaag heb ik besloten jullie weer een vraag voor te leggen. Dit keer is het wat je zou doen in bepaalde situatie. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder.......

Je bent heerlijk een dagje aan het shoppen en besluit ook even te gaan kijken naar wat make-up. Nu ben je rustig in de schappen aan het rondkijken totdat je ineens bij een ander schap, waar jij zelf ook nog even wou kijken voor producten, een vrouw ziet staan. Nu is dat niet gek, maar je ziet ook dat ze alle producten aan het openmaken is om ze vervolgens allemaal op haar gemak goed te bekijken en ook uit te testen. De mascara's worden opengemaakt om het borsteltje te bekijken, een lipstick wordt op de lippen aangebracht om te kijken hoe het kleurtje staat, van de concealer wordt even de dekking gecheckt enz. Hoe zou jij daarop reageren?

De reden waarom ik deze vraag stel en heel benieuwd ben naar jullie antwoorden is omdat ik van bijna iedereen hoor dat ze er zo van balen als producten al gebruikt blijken te zijn. Ik ben er daar ook zeker één van en regelmatig sta ik dan ook met een al gebruikt product in mijn handen. Alleen wat doe je nou als je ook daadwerkelijk iemand erop betrapt? 

Wat ik zelf zou doen :
Ik zou het zelf toch wel een moeilijke situatie vinden om er iets van  te zeggen. Ik sla snel dicht, ben toch ook wel erg verlegen en ik ga niet graag een confrontatie met iemand aan. Hoe ik het dan ook afkeur waar diegene mee bezig is en hoe graag ik er iets van zou willen zeggen, dan weet ik van mezelf dat ik het op dat moment niet zou kunnen/durven. 

Zou je er wel iets van zeggen? Zou je het aan je voorbij laten gaan en doen alsof je niks gezien hebt? Of zou je iets totaal anders doen? Laat het mij weten in de comments!

Veel Liefs,
Lies