woensdag 25 september 2013

Love, Pieces & Happiness bestelling

Een aantal weken geleden ontving ik een mail van Sanne dat ik haar winactie op haar blog had gewonnen. De prijs was een waardebon die ik mocht besteden in haar webshop Love Pieces & Happiness. Ik was ontzettend blij met dit mailtje, want ik had al een aantal keer in haar webshop rondgekeken en ze verkoopt zulke leuke dingen. Ik ben ervoor gaan zitten om een aantal leuke dingetjes uit te zoeken en het leek mij leuk om jullie vandaag te laten zien wat ik besteld heb. Kijk snel verder.......

Als eerste bestelde een sjaaltje met een aztec print in herfstkleuren. Het is een behoorlijk grote sjaal van 180 cm x 90 cm en hij is ook heel erg warm. Van deze sjaal had ik er ook twee besteld waarvan er ook één voor mijn moeder was. 

Dan bestelde ik nog een sjaaltje en deze is in een camel kleur. Hij heeft allemaal kleine bruine stippen en aan alle vier de punten zitten daar gouden steentjes tussen.


Naast de sjaaltjes zat er ook een heel leuk neon roze zakje in met hartjes. Hier zaten de sieraden in die ik besteld had. 


Het eerste sieraad is een Ibiza armband. Deze armbanden vond k zo mooi en besloot een groene variant ervan te bestellen. Toen ik hem bestelde was ik eerst bang dat die mij niet zou passen doordat ik nogal dikke polsen heb. Gelukkig was dit niet het geval en past die perfect.


Ik draag normale vrij kleine oorbellen, maar statement oorbellen vind ik wel heel erg mooi. Ik besloot daarom mijn eerste setje aan te schaffen en dat werden deze rood/groene oorbellen met leuke roosjes in het midden en spikes aan de onderkant. 


En als laatste nog een rose gouden ring met allemaal hartjes. Ik vond hem zo lief eruit zien en ook de kleur vind ik erg mooi. Hij was in één maat verkrijgbaar en dat was maat 18. Of dat mij zou passen was de vraag maar gelukkig paste die wel. Ook hiervan bestelde ik er twee waarvan er één voor mijn moeder was.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien was ik van mijn waardebon besteld heb bij de webshop Love, Pieces & Happiness en ik kan niet anders zeggen dan dat ik er echt heel erg blij mee ben. Heb je er iets leuks tussen gezien en wil je graag zelf een kijkje nemen in haar webshop dan kan je hier klikken. De webshop is alleen op dit moment nog gesloten tot 30 september i.v.m. vakantie, maar na 30 september zullen alle bestellingen weer behandeld worden.

Was was het laatste sieraad wat jij gekocht hebt?

Veel Liefs,
Lies