donderdag 12 september 2013

Mijn everyday make-up tasje

Sommige hebben een everyday bakje, maar ik zelf heb een toilettasje waar ik mijn meest gebruikte producten in heb verzameld. Nu moet ik toegeven dat ik het niet echt elke dag gebruikt, maar als ik even snel wat make-up aan wil brengen pak ik mijn toilettasje erbij en heb ik gelijk alles bij de hand wat ik nodig heb. Het leek mij daarom leuk om jullie te laten zien wat er nou precies in mijn everyday toilettasje zit. Kijk snel verder.......

Alvast excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's. De camera van mijn telefoon wou dit keer niet echt duidelijk fotograferen. Het was nog wel heel erg licht buiten, maar alles kwam er heel wazig op te staan. Hierdoor heb ik ook iets moeten doen waar ik normaal een hekel aan heb en dat is de flits gebruiken.

Zo ziet mijn tasje er van binnen uit. Hij zit aardig vol en dit komt vooral doordat ik mijn kwasten er ook in heb zitten. 

Als eerste mijn poederproducten waarvan ik ze niet allemaal elke keer gebruik. Er zitten bijvoorbeeld twee blushes in en het ligt er maar net aan welke kleur ik die dag wil gebruiken. 

Catrice SpectaculART highlighting powder - C01 Artfully Lustrous
Catrice multi colour compact powder - 020 Sand Beige
Essence mattifying compact powder - 04 Perfect Beige
Essence multi colour blush - 20 Fashionista
Catrice defining duo blush - 050 Apricot Smoothie


Ik heb er ook drie lipproducten inzitten en daarmee wissel ik ook af met welke ik die dag draag.

Catrice Cucuba soft lip colour - C01 Salsa Cubana
Catrice Enter Wonderland lipgloss - 02 Pink Show
Catrice lipgloss - 170 Peach boy


De laatste make- up producten die erin zitten zijn vooral voor de ogen. Op de concealer na, want die gebruik ik ook gewoon op mijn gezicht zelf voor kleine plekjes. Ook zal je bij mij geen oogpotlood zien in mijn everyday toilettas. Deze gebruik ik namelijk nooit. 

Catrice lash & brow designer
Essence stay all day concealer - 10 Natural Beige
Etos max volume hypo allergeen mascara - Brown
The Color Workshop oogschaduw palette


En dan nog de kwasten die erin zitten. Ik gebruik zelf alleen budget kwasten. Ik wil nog wel eens naar wat betere gaan kijken, maar tot die tijd red ik me nog prima met deze.

Essence blush kwast
Essence poeder kwast
Essence oogschaduw kwast
Hema blending kwast
Merkloze wenkbrauw borsteltje
Essence pincet

De meeste make-up producten die er langs zijn gekomen zijn ook helaas al uit het assortiment of kwamen uit een limited edition. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en jullie het niet al te erg hebben gevonden dat de foto's van hele slechte kwaliteit waren.

Welk product is voor jullie echt onmisbaar in een everyday bakje/tasje?

Veel Liefs,
Lies