zondag 8 september 2013

My week in pictures - Week 36

Week 36 is alweer voorbij en voor mij was het best wel een druk weekje. Ook kwam erbij dat ik me niet helemaal lekker voelde. Ziek kon ik het niet noemen, maar het leek een verkoudheid die niet door wou zetten. Gelukkig voel ik mij nu weer wat beter en natuurlijk heb ik deze week wel weer een aantal foto's gemaakt. Kijken jullie mee naar mijn week 36? Lees dan snel verder.......

Van de week zat Floris telkens aandacht te vragen bij mij. Toen hij dat op een gegeven moment even niet meer kreeg besloot hij maar naast mijn stoel te gaan liggen en zich te wassen.

Nieuw leesvoer! Dit boek had ik al een hele tijd op het oog en toen ik hem bij het postkantoor op ons plein zag besloot ik hem mee te nemen. Hoe die is kan ik helaas nog niks over zeggen, want ik ben net gisteren pas in hoofdstuk 1 begonnen.


Mijn moeder haar haar is voor haar doen zo lang geworden, dat we beide nieuwsgierig waren of het zou lukken een staartje te maken. Het is geen groot staartje, maar het lukt wel haha.


Jep ook in de zomer eet ik gewoon zuurkool, want het is niet voor niets mijn lievelingseten. Ik koop daarom ook altijd nog snel een paar pakjes voordat ik weet dat het weer langzaam uit de winkels gaat verdwijnen zodat ik ook in de zomer nog kan genieten van mijn zuurkool.


Soms heb ik van die dagen dat ik denk wat zit mijn haar goed. Zo'n dag had ik van de week ook, maar helaas was het van korte duur. Toen ik naar de supermarkt fietste kwam ik in een enorme regenbui terecht. Zie hier het resultaat van hoe mijn haar er daarna uit kwam te zien. Mocht je je afvragen waarom onze tafel zo vol ligt, dan is dat mijn schuld. Ik ga van alles tegelijk doen en zo ineens heb ik de hele tafel in beslag genomen haha.


Wij krijgen tegenwoordig op Zaterdagavond al de folders en daar ben ik altijd erg blij mee. Ik weet nu ook al waar ik de aankomende week te vinden zal zijn.


Ik weet dat we pas in September zitten, maar als ik op tijd kerstkaartjes klaar wil hebben zal ik toch echt nu al moeten beginnen. Ik kocht een aantal leuke boekjes met 3D knipplaatjes.


Mijn eigen kleine versie van Floris. Deze maakte mijn moeder voor mij en vind hem echt zo schattig. Hij heeft zelfs een halsbandje met een belletjes eraan. Ze heeft er ook één in het wit gemaakt voor mijn oom.

Dit was alweer mijn week 36 en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Heb jij nog iets leuks gedaan de afgelopen week?

Veel Liefs,
Lies