zondag 15 september 2013

My week in pictures - Week 37

Het is inmiddels alweer zondag en vandaag heb ik daarom weer een my week in pictures voor jullie. De week waarin het ook vrijdag de 13e was. Normaal is dit voor mij gewoon een normale dag, want dat het een ongeluksdag is geloof ik nooit in. Toch was het dit keer toch wel een beetje pechdag. Benieuwd waarom? Kijk dan snel verder voor mijn week 37.......

Ik ben gek op het drinken van Optimel. Toen ik de nieuwe Optimel Puur in de aanbieding zag moest ik er gewoon een aantal meenemen. Hoe alle smaken zijn weet ik nog niet, want heb ze nog niet allemaal geprobeerd.


Ik ging even shoppen met mijn moeder en natuurlijk kon ik het nagelfestival van Kruidvat niet overslaan. Ik kwam daarom ook met een tasje met nagellak weer thuis. De aankomende week komt hier ook nog een shoplog van. 


Deze week zag je ook echt dat Herfst eraan komt met alle regen die er was.


Mijn moeder en ik konden het niet laten om een zakje kruidnoten te kopen. Deze driedubbele kruidnoot trof ik aan in het zakje en vond hem er wel heel grappig uitzien.


Onze wasmachine waste nog maar 3 minuten en dan gaf die al aan dat die klaar was. Vrijdag kwam er een monteur en die zei dat de machine weer gemaakt was. Later die dag kon die terugkomen, want zodra er was in de machine zat deed die weer precies hetzelfde met de 3 minuten wassen. De monteur heeft toen de hele computer in de machine vervangen en hij deed het weer prima. Dit bleek niet zo te zijn, want door het vervangen van de computer zijn alle wasprogramma's nu door de war geraakt en zit niks meer op de goede plek. Wasprogramma 8 is nu bijvoorbeeld de aan/uit knop geworden.  De stand die ik altijd gebruikte was nu ineens de stand voor 90 graden geworden. Hierboven het resultaat ervan. Mijn kleding is erdoor verpest en vooral het shirtje van de foto. Mijn vrijdag de 13e werd daardoor toch wel een pechdag.


Met de toch wat koude avonden de afgelopen week besloot ik weer eens een heerlijke kop warme chocolademelk te maken. 


En als laatste is de R weer in de maand gekomen, dus dat betekent voor mij dat het weer tijd is om vitamines te gaan slikken. Al vind ik de smaak van deze kauwvitamines alles behalve lekker haha.

Heb jij zelf nog iets gemerkt van vrijdag de 13e?

Veel Liefs,
Lies