dinsdag 3 september 2013

Wist je dat? 10 willekeurige feiten over mij #4

Het leek mij leuk om vandaag weer eens 10 willekeurige feiten over mij te verzamelen en op een rijtje te zetten in een wist je dat? artikel. De laatste is namelijk alweer even geleden en op deze manier komen jullie toch weer een klein beetje meer over mij te weten. Zijn jullie er klaar voor? Lees dan snel verder.......


Wist je dat .......

#1
....... ik best een moeilijker eter ben?
Heel veel dingen vind ik niet zo lekker of ik lust het alleen maar op een bepaalde manier. Zoals bijvoorbeeld bij gehakt als dat door een gerecht zit vind ik het niet lekker, maar gewoon een zelfgemaakte gehaktbal weer wel. Gelukkig probeer ik wel altijd nieuwe dingen uit qua eten en dan zit er vaak wel wat tussen wat ik lekker vind. Zo word mijn lijstje met dingen die ik wel lust toch steeds iets groter.


#2
....... ik al zeker vanaf mijn 10e/11e een eigen winkeltje wou hebben waar ik mijn zelfgemaakte dingetjes in wou verkopen?
Ik ben namelijk al vanaf kleins af aan heel creatief bezig en als jonge meid maakte ik ook al wenskaarten. Aangezien mijn oma ook wenskaarten maakte vroeg ik haar altijd of ze er een prijsje op wou maken met wat zij vond dat ze waard waren. Ik verkocht alleen nooit wat, maar het idee dat er een prijs op stond vond ik helemaal geweldig. Nu op dit moment is het nog steeds mijn wens, maar dan in webshop vorm en met meer zelfgemaakte dingetjes dan alleen de wenskaarten. Ik ben alleen veel te onzeker en perfectionistisch, maar toch denk ik wel dat ik de gok eens ga wagen en eraan begin.


#3
.......  ik vroeger als sport gymnastiek deed?
Ik heb alleen 1 keer een ongeluk ermee gehad en toen was ik er gelijk klaar mee haha. Ze hadden 2 banken schuin tegen het klimrek gezet en daar een dikke mat op gelegd. Tussen de mat en het klimrek stond een trampoline. De bedoeling was dat je van het klimrek sprong op de trampoline en dan een koprol maakte naar beneden op de mat. Ik gleed uit op de trampoline en kwam met mijn borstkas erop terecht. Op dat moment kreeg ik even geen adem door de klap en was toen gelijk helemaal klaar met die sport.


#4
....... ik niet echt een lievelingskleur heb?
Ik vind zoveel kleuren mooi, dat ik nooit echt weet wat mijn lievelingskleur is als mensen daar naar vragen. Wel hou ik vooral van vrolijke kleuren.


#5
....... ik nu 5 jaar vrijgezel ben?
Veel mensen vinden dat heel erg lang, maar zelf heb ik eigenlijk niet eens door dat het 5 jaar is. Na mijn vorige relatie was ik gewoon even helemaal klaar met relaties en wou ik de tijd voor mezelf hebben om de dingen te doen die ik graag wou doen. Nu sta ik wel weer wat meer open voor een relatie, maar ernaar zoeken zal ik nooit doen. 


#6
....... als ik thuis ben ik altijd gelijk comfortabele kleding aantrek als ik niet meer weg hoef te gaan?
Ik kan er niet tegen om in mijn dagelijkse kleding op de bank te hangen, dus zodra ik niet meer weg hoef te gaan trek ik mijn makkelijke kleding aan. Het komt daarom ook regelmatig voor dat als ik een hele dag niet weg hoef te gaan, dat ik dan de hele dag in makkelijke kleding rondloop.


#7
........ik gek ben op zingen, maar dat ik alles behalve een zangeressen stem heb?
Als ik muziek hoor begin ik automatisch mee te zingen als ik het liedje ken. Alleen helaas klinkt het nergens naar. Al hoor ik sommige wat anders zeggen, maar ik blijf erbij dat het echt niet goed klinkt haha.


#8
....... ik heel onhandig ben?
Ik gooi regelmatig iets om of laat wat vallen en ook heb ik regelmatig blauw plekken omdat ik weer eens gevallen ben of me ergens hard aan gestoten heb. Vorige week ook weer in de Xenos stootte ik mijn been behoorlijk hard aan een iets uitstekend mandje. Hoe ik het voor elkaar kreeg weet ik nog niet, maar heb wel weer een blauwe plek aan mijn bovenbeen.


#9
...... ik vaak antwoord in mijn slaap als iemand mij wakker maakt?
Bij mijn moeder antwoord ik ook regelmatig in mijn slaap als ze mij wakker probeert te maken. Het lijkt dan ook alsof ik al echt wakker ben, want het gaat soms zover dat ik rechtop in bed ga zitten, mijn ogen open doe en dan antwoord. Ik weet er na die tijd als ik echt wakker ben ook niks meer vanaf. 


#10
....... ik een hele tijd mijn vingers knakte?
Veel mensen vinden het verschrikkelijk geluid en ik zelf nu ook, maar eerder knakte ik regelmatig mijn vingers. Het was ook een soort automatisme geworden. Gelukkig heb ik het later afgeleerd, want ze zeggen dat het heel slecht is voor je vingers. 

Dit waren alweer de tien willekeurige feitjes over mij en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Heb jij ook een leuk of grappig feitje over jezelf?

Veel Liefs,
Lies