zaterdag 5 oktober 2013

Random Favorites - September

We komen  steeds een stukje dichter bij het einde van het jaar. Inmiddels heeft september ook alweer plaatsgemaakt voor oktober. Natuurlijk had ik in september weer een aantal random favorites en vandaag laat ik deze aan jullie zien. Kijken jullie mee? Lees dan snel verder.......

Als het warmer is drink ik heel weinig thee, maar zodra het kouder begint te worden en de dagen steeds iets korter zijn komt bij mij weer de thee tevoorschijn. Mijn favoriet blijft toch wel de rooibos mango & peach thee en deze heb ik de afgelopen maand weer veel gedronken.


Mijn handen konden ook wel weer iets meer verzorging gebruiken. Dit deed ik met de Coconut care hand&nail cream. Deze kocht ik bij de Action en hij is heel erg fijn en ruikt ook nog eens heel lekker naar kokos. 


Qua blushes waren deze twee toch wel echt mijn favoriet deze maand. Het zijn de twee blushes uit de Be LOUD! LE van Essence. Hier heb ik vorige week al een review over geschreven en die kan je hier vinden. 


De ijzerkoning van Julie Kagawa uit The iron fey serie is zo'n mooi en geweldig boek dat ook deze niet mag ontbreken tussen mijn random favorites.


De laatste tijd heb ik behoorlijk last van droge haarpunten en moet ook snel weer eens even naar de kapper. Tot die tijd is de Andrélon haar & hoofdhuid repair mask mijn redder in nood. Ik gebruik hem alleen in de puntjes van mijn haar en ik merk duidelijk verschil. Daarnaast ruikt die ook nog eens heerlijk.


Musk vind ik zo'n lekkere geur en deze van Astor heb ik de afgelopen maand bijna dagelijks opgehad. Je ziet het niet op de foto, maar hij inmiddels ook al half leeg. Ik heb hem vorig jaar voor kerst gehad van mijn moeder, dus of die nog te koop is weet ik niet. Hij komt namelijk van de Action.


En als laatste nog twee favoriete nagellakken. Deze komen uit de Catrice LE Glamazona. Links is de kleur 02 I got the flower! en rechts 01 Dirty Liana.

Dit waren alweer mijn favorieten van September en ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te zien.

Was jouw ultieme favoriet van de maand september en zou je iedereen aanraden?

Veel Liefs,
Lies