maandag 25 november 2013

Let's listen to some music #8

Ik luister zelf ontzettend veel muziek en vandaag heb ik daarom weer een Let's listen to some music. Ik laat weer een aantal liedjes aan jullie zien die ik zelf de laatste tijd erg veel geluisterd heb en wie weet zit er een liedje tussen die jij ook erg mooi vind of die je misschien nog niet kende. Kijk snel verder.......

Boyzone - Love will save the day
Dit liedje van Boyzone luister ik momenteel zo vaak, maarja dat is ook niet zo gek als Boyzone fan haha. Ik vind het een erg leuk liedje en hij is afkomstig van hun nieuwe album BZ20 die vanaf vandaag in de winkels zal liggen. Zelf wil ik die heel graag hebben, maar er is nog een album van hun die ik graag wil hebben en ik denk dat ik die eerst ga kopen, want daar zal een concert DVD bij zitten van hun Brother tour. Dat is een tour geweest ter ere van Stephen Gately die is overleden.

Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis - Ik zou het zo weer overdoen
Dit liedje van Marco en Trijntje kan ik geen genoeg van krijgen en staat momenteel telkens op repeat. Ik vind hem zo ontzettend mooi. Dit liedje komt van het nieuwe album Duizend Spiegels van Marco Borsato en dat album wil ik ook zeker hebben. Jullie zien het wel er staan heel wat cd's op mijn wishlist haha.

P!nk - Try
Dit is al een wat ouder liedje van P!nk, maar ik heb hem de laatste tijd weer herontdekt. Ik vind de clip ook zo mooi en vooral ook dat dansen erin vind ik zo mooi. 

One Direction - Story of my life
Ik had om eerlijk te zijn nooit gedacht dat One Direction ooit tussen mijn veel geluisterde liedjes zou komen te staan, maar ze staan er dit keer toch echt tussen. Ik vind het liedje gewoon erg mooi net zoals de clip die erbij zit.

Imagine Dragons - Radioactive
Dit liedje leerde ik kennen door de film The Host die ik zeker wou zien, omdat ik op dat moment ook het boek aan het lezen was. Dit liedje luister ik momenteel ook zo vaak. 

Taylor Swift ft. Gary Lightbody - The Last Time
Als je het over goede zangeressen hebt, dan valt Taylor Swift daar zeker onder voor mij. Ze heeft een mooie stem en luister haar liedjes daarom ook erg graag. Dit duet met Gary Lightbody (Snow Patrol) vind ik ook erg mooi.

Katy Perry - Unconditionally
En nog een erg goede zangeres en dat is Katy Perry. Roar vond ik al een erg leuk en mooi liedje van haar, maar deze nieuwe van haar Unconditionally vind ik denk ik toch nog iets mooier. 

Dit waren alweer zeven liedjes die ik de laatste tijd heel erg veel geluisterd heb en die ik denk ook nog veel zal gaan luisteren de aankomende tijd.

Zat er een liedje tussen die jullie nog niet kende, maar zo op het eerste gezicht best wel mooi klinkt? En welk liedje staat er bij jullie momenteel op repeat?

Veel Liefs,
Lies