zaterdag 23 november 2013

Tag : The Guilty Pleasure Tag

Door Kimberly werd ik getagd voor de Guilty Pleasure tag. Zelf vind ik het een hele leuke tag, want net zoals velen anderen heb ik toch ook wel mijn guilty pleasures. Wil je graag weten wat onder andere mijn guilty pleasure film, serie of crush is? Lees dan snel verder om daar achter te komen.

Film: Disney's Brother Bear
Ik ben sowieso gek op Disney films en één van mijn favorieten is toch wel echt Brother Bear. Er zijn in totaal twee films van en heb ze beide al zo vaak gezien. Als je graag Disney films kijkt en deze nog niet kent, dan raad ik hem zeker aan eens te kijken.




Serie : Spangas
Toen ik nog met de kids en jongeren werkte, dan hoorde je nog wel eens dingen over welke programma's ze erg leuk vonden om te zien. Zo werd er ook over Spangas gesproken en ik moest het gewoon zelf eens een keer zien met wat dat nou precies was. Sindsdien kijk ik het bijna elke avond, want stiekem vind ik het wel een erg leuk serie. Het is alleen wel erg jammer dat het maar 10 minuten per dag is haha.

Muziek : Boyzone - Picture of you
Ik ben al vanaf jonge meid af aan helemaal fan van Boyzone. Nu ben ik niet iemand die zich ervoor schaamt, maar in de vroegere jaren dat ze muziek maakte zitten er voor mij toch wel "foute" liedjes tussen die ik nu nog steeds draai. Het zijn gewoon de liedjes die ik als jonge meid zoveel zong en waar ik nu nog alle teksten van uit mijn hoofd ken en één daarvan is Picture of you waarbij ook Mr. Bean nog in de clip te zien is.



Snack : Nutella Hazelnootpasta 
Ik kan wel chocolade zeggen, want dat eet ik ook erg veel. Alleen ik denk dat Nutella toch net iets erger is bij mij. Ik kan namelijk de pot niet zien staan of ik moet er gewoon even een koffielepeltje bij pakken om er een schep uit te halen en het zo op te eten. 

Absurde verzameling / belachelijke aankoop : Nagellak  
Vroeger zou het mijn kattenverzameling zijn, want ik spaarde echt alles wat met katten te maken had. Alleen op dit moment is het toch wel nagellak. Ik ben op het punt gekomen dat ik niet eens meer durf te tellen hoeveel nagellak ik heb. Dat is ook gelijk de reden waarom ik bij het heerlijk avondje van de Kruidvat geen nagellak mocht kopen van mezelf. Ik wil me er binnenkort ook eens aan wagen om te kijken of ik nog een aantal dubbele nagellakken heb waar ik iemand anders blij mee kan maken. Ik ben namelijk ook nogal iemand die als ik een kleur zie die ik mooi vind en ik weet dat het een limited edition is of hij uit het assortiment gaat dat ik hem dan dubbel koop. Soms koop ik het zelfs nog meer dan alleen maar dubbel. 

Crush : Taylor Lautner 
Sinds ik Taylor Lautner heb gezien in Twilight was er toch wel gelijk sprake van een crush. Ik heb ook zelfs posters van hem op mijn kamer hangen en twee boeken over hem. Ik kan niet anders zeggen als dat ik het gewoon echt een hele leuke jongen vind. Ook qua karakter lijkt die mij erg leuk als ik zo de boeken over hem lees. Ik vind het namelijk wel leuk als jongens ook creatief zijn en in één van de boeken is zelfs te lezen dat hij het liefste zelfgemaakte cadeaus aan iemand geeft zoals bijvoorbeeld een wenskaart die hij zelf gemaakt heeft. 




Kleding : Leggings 
Ik ben echt gek op leggings en ik gebruik ze zelfs om ermee in huis rond te lopen als ik even geen zin heb om een trainingsbroek  aan te hebben. Het gebeurt daarom ook best regelmatig dat ik gewoon in een legging met een t-shirt erboven rondloop in huis. Zo fout, maar ze zitten gewoon zo lekker.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn guilty pleasures te lezen. Ik vond het zelf in ieder geval een hele leuke tag om in te vullen. Ik zou zo snel niet weten wie deze tag allemaal al gedaan hebben, dus voor diegene die het leuk vinden om hem in te vullen, dan tag ik je bij deze haha.

Veel Liefs,
Lies