maandag 2 december 2013

My week in pictures - Week 48

Vandaag is het tijd voor een my week in pictures artikel. Het is een dagje later dan normaal, want dit is het artikel wat ik elke zondag plaats. Hoe dit komt komen jullie in dit artikel ook te weten. Voor de rest was het voor mij de week waarin ik eindelijk wat tijd had om weer creatief aan de gang te gaan en werden de eerste kerstversieringen in huis opgehangen. Kijk snel verder voor mijn week 48.

Mijn moeder maakte echte hele lekkere bami deze week met allemaal verse groente, kipfilet erdoor en een gebakken ei erbij. 

Ik had al een hele tijd een muisje in huis die ik al eens via de post had gekregen van Whiskas bij een proefmonster kattenvoeding die ik had aangevraagd. Ik had alleen nooit gedacht dat Floris ermee zou spelen omdat hij toch al 16 jaar is. Ik had het dus fout. Hij vindt hem namelijk geweldig en speelt er bijna continu mee. Ik heb dus spijt dat ik hem niet eerder heb gegeven.  

Deze week kwam er ook een winactie online en hier liggen alle spulletjes bij elkaar. Of tenminste de thee ontbreekt op deze foto en gisteren vertelde mijn moeder in de comments van de winactie dat zij ook graag iets wil toevoegen eraan met wat zij gemaakt heeft. Ze wil het alleen geheim houden wat het is, maar wat ik wel kan verklappen is dat het een kleine kerstversiering is die ze zelf heeft gemaakt en dat ik het er heel erg leuk en lief uit vind zien.

Wat doe je als je teveel fruit heb gekocht en het allemaal fruit is wat je uit kan persen? Dan maak je er gewoon een vruchtensapje van! Er zit een sinaasappel, citroen en twee mandarijnen in. 

Mijn sneeuwpopje die ik gemaakt heb en die ook in het Kerstpakketje zit van de winactie.

Ik ben niet gek op gesmolten kaas, maar de kaasbroodjes van de Lidl zijn echt zo lekker!


Nadat ik de sneeuwpop klaar had ben ik begonnen aan een rendier. Op de foto is die nog niet af hoor, want ik moet het gewei en de oortjes er nog aanmaken.

Ik had zelf nog nooit 7up Cherry gehad, dus toen ik deze blikjes tegenkwam moesten die gewoon mee om het uit te proberen. Ik heb hem inmiddels geprobeerd en hij is zo lekker! Ook mijn moeder en oom vonden het erg lekker.

Balou moet altijd ergens onder liggen en dit keer waren het kussens. Normaal krijg ik het niet voor elkaar een foto ervan te maken omdat hij al wegvlucht als die mijn mobiel ziet, maar dit keer bleef die liggen.

Op zaterdag stond mijn oom spontaan aan de deur en ik vind dat altijd zo leuk als mensen gewoon spontaan besluiten op visite te komen. Al moeten het natuurlijk wel mensen zijn waarvan ik het leuk vind als ze op visite komen haha. Alleen telkens als mijn oom er is en hij gaat bij het aquarium zitten dan komen alle vissen naar de plek waar hij zit. Wij vinden dat zo komisch en voor diegene die de film Evan Almighty hebben gezien die zegt het genoeg als ik zeg dat het daar op lijkt haha. Dit was overigens ook de reden dat dit artikel later online is gekomen. Die avond was het zo gezellig dat mijn oom zondagochtend om 7 uur pas wegging. Oeps! Zo laat maken wij het normaal nooit haha. We waren ook bezig met mijn laptop omdat een aantal dingen gewoon niet goed waren en daardoor heb ik dit artikel niet kunnen schrijven.

Op 30 november zou mijn opa jarig zijn en al vanaf jongs af aan was dat altijd de dag waarop de kerstster opgehangen werd. Ik vind dit zelf altijd zo'n leuk moment, want als die ster er komt te hangen dan weet ik gewoon dat de rest van de versieringen ook snel volgen en alles straks weer heerlijk in de Kerstsfeer is. 

Het waren meer foto's dan dat ik normaal in een my life in pictures artikel heb, maar toch hoop ik dat jullie het leuk vonden om te zien.

Is bij jullie het huis al een beetje in Kerstsfeer gebracht?

Veel Liefs,
Lies

Doe jij al mee aan mijn winactie waarmee je een kerstpakketje kan winnen? Klik hier om erachter te komen wat er in het Kerstpakketje zit en hoe je er kans op kan maken.